کد خبر: 26904
|
11:00 - 1396/03/16
نسخه چاپی

یادداشت؛

لزوم برخورد با متخلفان انتخابات

لزوم برخورد با متخلفان انتخابات
تفسیرهای گوناگون از نحوه مناظرات تبلیغات نحوه برگزاری انتخابات صورت گرفت و هرکسی تفسيري متفاوت ازاین مدت پرچالش وپرحاشیه ارائه کرد

عباس خزلی:: تفسیرهای گوناگون از نحوه مناظرات تبلیغات نحوه برگزاری انتخابات صورت گرفت و هرکسی تفسيري متفاوت ازاین مدت پرچالش وپرحاشیه ارائه کرد ولی همه تفسيرگران و مردم فهيم ایرانی اسلامی منتظر بیانات امام خوددرزمينه فوق و روشنگری معظم له بودند که در سالگرد ارتحال امام خمینی (( ره) این اتفاق مبارک افتادودشمنان خارجی و وابستگان داخلی را نااميدکرد.

کلیه اتفاقات حادث شده در ایام انتخابات ازديدتيزبين رهبری معظم انقلاب به نوعی اعلام شد که آب پاکی را برروی دستان معاندین خارجی وسرسپردگان داخلی ریخته ودل دوستداران نظام را شاد وانان رابه آینده نظام و انقلاب اميدوارکرد .
حضرت آقا در حرم مطهر امام وصیت نامه ان عزيزسفرده کرده را که نگذاريدانقلاب به دست نااهلان بیفتد را عملی کرد وبابيانات خود به بدخواهان نظام هشدارداد.
دفاع از عملکرد دهه شصت که در برخی از شعارهای برخی زیر سوال رفته بودراازافتخارات نظام ناميدندوفرمودند جای شهید با جلادراعوض نکنید.معظم له برخورد قاطع با تخلف کنندگان انتخابات را از مسئولین ذی ربط خواستار شدند.
اکنون نقشه راه باردیگر توسط علی زمان ارائه شده و قطعا فرمان ولي فقیه لازم الاجرابايد باشد وهم اکنون توپ درمیدان دستگاههای نظارتی و قضایی است که باکسانيکه در امانت مردم خیانت کرده اند برخورد قاطع کنند و سلامت و اینده انتخابات را تضمین کنند که درس عبرتی برای آیندگانی که ميخواهندبا تخلف تاثيردرانتخاب مردم بگذارند باشد وهرگزکسي جرات خیانت دراین امانت بزرگ نداشته باشد.
برخورد با انانيکه که بعنوان مسئول انتخابات و هنگام برگزاری انتخابات به ستادهای کاندیدای موردنظرمراجعه ودر جمع تعداد زیادی از مردم که دلبسته نظام وانقلابند افاضه ميفرمايند که انتخابات مهندسی شده است وخيالتان راحت هرچه تلاش کنید فلانی رئیس جمهورخواهدبود .کسانیکه سفارش میکنند اگر میخواهید سیاسی باشید بروید بی دینیئ تخلف تقلب ونمازنخواندن را يادبگيريد.
آیا سیاسی بودن یعنی بی دینی .یعنی تخلف و تقلب آن هم درکشورر که اسلامی است و دشمنان قسم خورده آن کمین کرده اند تا بهانه ای از آن به دست آورند.
اینگونه سخن راندن!هتاکی ضدانقلاب وفضاسازی رسانه های معاند نظام وانقلاب نیست بلکه سخنان یکی از مدیران کنونی استان که القضا از مجریان انتخابات بوددر همان شب انتخابات در جمع نیروهای انقلابی در ستاد رقیب آنهابر زبان رانده شد.که شگفتی آفرید !!!

واما امروزپس از سخنان قاطع وروشن حضرت آقا ودر پی آن تمام شدن قطعی شدن وقانونی ،مردم ولایت مدار وانقلابی بی صبرانه منتظر اقدام عاجل وفوری مسئولان امربا تخلفات وقانون گریزی های اتخاباتی هستند.
 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب