سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26417
|
07:25 - 1396/02/13
نسخه چاپی

یادداشت؛

صدا و سیمای ایلام از همراهی با ملت جا ماند

صدا و سیمای ایلام از همراهی با ملت جا ماند
به همکاران رسانه ای خود در صدا و سیمای استان ایلام توصیه می شود به جای راضی نگه داشتن عده‌ای، سعی کنند عملکردشان در جهت حرکت مردم باشد.

هدی علی نژاد:: مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام اظهارات سخیفی را خطاب به امام هشتم شیعیان جهان ایراد کرد که با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی همراه بود؛ مردم ایران اسلامی از این قبح شکنی قلبشان به درد آمد و مراجه عظام تقلید نیز با صدور بیانیه هایی فرد و ستاد مذکور را محکوم کردند. با این اوصاف صدا و سیمای ایلام از همراهی با ملت جا ماند و با محافظه کاری ناشیانه راه را برای خائنین و هتاکان باز کرد.

بدون تردید عرصه انتخابات در کشور و هر شهر و همچنین تصمیم گیری های قبل و بعد از آن (ریاست جمهوری، انتخابات مجلس و شورای اسلامی شهر) شاهد و ناظر هنجار شکنی هایی هست اما این بار بسان فتنه 88 دوباره پروژه اهانت به اهل بیت و نشانه گرفتن اصول اسلامی کلید خورده است.

انتظار می رفت که صدا و سیمای ایلام با پخش خطبه های ائمه جمعه استان که به حق بار دیگر با شجاعت و قاطعانه با این موضوع برخورد کردند؛  قلب امام زمان را التیام می دادند و نه اینکه محافظه کاری را در پیش بگیرند چراکه به گفته مقام معظم رهبری "محافظه کاری قتلگاه انقلاب است".

 

به همکاران رسانه ای خود در صدا و سیمای استان ایلام توصیه می شود به جای راضی نگه داشتن عده‌ای، سعی کنند عملکردشان در جهت حرکت مردم باشد. انتخابات جشن عمومی ملت است این را همه قبول داریم اما جشنی که به واسطه آن اهل بیت عصمت و طهارت مورد اهانت قرار گیرند را بر نمی تابیم.

در ادامه بیانات سال 1387 رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان به عنوان ادله ای مبنی بر اعتراضی آشکار به سازمانی که بالاترین نقش رسانه ای را در بین مردم دارد؛ جهت تکمیل این موضوع می آید.

"یکی از این اعتراضها، اعتراض به صدا و سیما بود و اینکه بعضی می گویند اگر چنانچه صدا و سیما را نقد کنیم، بر خلاف رهبری مطلبی گفته‌ایم؛ چرا؟ چون رهبری رئیس صدا و سیما را معین می کند! اگر واقعاً ملاک این باشد، که آدم باید به هیچ‌کس اعتراض نکند؛ چون رئیس قوه‌ قضائیه را هم رهبری انتخاب می کند، رئیس جمهور هم بعد از انتخابات، تنفیذ رهبری دارد؛ می گوید نصب کردم. پس باید به هیچ‌کس اعتراض نکرد. نه آقا، اولاً صدا و سیما را رهبری اداره نمی کند؛ این معلوم باشد. صدا و سیما را رئیس صدا و سیما اداره می کند و رهبری هم در موارد زیادی اعتراضهائی دارد. همین اعتراضهائی که شما دارید، بعضیهایش یا خیلیهایش، اعتراضهای ما هم هست. احتمالاً اعتراضهای دیگری هم هست که چون برای من از جوانب مختلف گزارش می‌آورند - با اینکه خود من ممکن است به قدر شما تماشاچی تلویزیون یا گوش‌کننده‌ی رادیو نباشم - اطلاعاتم زیاد است. از وضع صدا و سیما اعتراضهائی هم می کنیم، اشکالاتی هم می کنیم، گاهی با آنها دعوا هم می کنیم. بالاخره آنها هم یک ضرورتهائی دارند و جواب می دهند؛ گاهی جوابشان درست است، گاهی هم نادرست است. به هر حال اعتراض هست و انتقاد شما از صدا و سیما مطلقاً به رهبری منتقل نمی شود. شما حق دارید انتقاد کنید؛ هیچ اشکالی ندارد."

۱۳۸۷/۰۷/۰۷

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب