سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26388
|
09:05 - 1396/02/12
نسخه چاپی

یادداشت؛

سکوت صداوسیمای ایلام در همسویی با مسولان ارشد در توهین به ساحت امام رضا(ع)

سکوت صداوسیمای ایلام در همسویی با مسولان ارشد در توهین به ساحت امام رضا(ع)
معتقدم کسانی که دلداده فتنه گران هستند باید از مسندهای کلیدی حذف شوند؛ برخی با افکار برنامه ریزی شده در اتاق های توهم زده می خواهند نظام انقلاب اسلامی را به بن بست بکشاند.

فرشته سنجیده:: عملکرد صدا و سیمای ایلام در عدم  انعکاس مراسم پ شور مردم و ائمه جمعه در پی توهین هتاکان به ساحت مقدس امام رضا (ع ) توسط ستاد انتخاباتی روحانی درایلام نادیده گرفته شد و متاسفانه سکوت را ترجیج دادند؛ هرچند مردم کل کشور با یک حرکت حماسی اهانت به مقدسات را محکوم کردند ولی متاسفانه مسئولان  صدا و سیمای مرکز ایلام به بهانه واهی شانه از زیر بار این مسولیت خالی  و اصلاً توجهی به این حضور حماسی نداشتند.

صدا وسیما گوش شنوا و چشم بینای مشکلات مردم است، رسالت اصلی آن در وهله اول پاسداشت از دین وامارنهای انقلاب است و پذیرفتنی نیست که رسانه ای با این گستردگی سر در جبین فرو برده و به علت مسایلی که معلوم نیست از کجا نشات می گیرد بر سرمسایل اعتقادی مردم سرپوش گذاشته و خاموشی گزیند.

توهین به مقدسات هشداری بود برای همه دلسوزان ولایتمداران انقلاب که مراقب دستاورد های انقلاب باشیم و سخنرانی هتاکان باعث فریب ما از مدار انقلاب نشوند وبه بهانه فعالیت های حزبی و گروهی ارزش های انقلاب را لگد مال نکند؛ تا جای که امام جمعه محترم ایلام بشدت از حرکت ناشایست صداوسیما انتقاد نمود، هرچندجای این سوال مطرح است که ایا صبحت های امام جمعه ایلام بر خلاف سیاست های نظام و دولت واعتقادات مردمی بود که صداوسیما از پوشش آن خودداری کرد؟!

این گونه رفتارهای مسئولان صدا و سیمای ایلام تنگ نظرانه بوده و وجای توجیهی ندارد هرچند مسولان ارشد بار دیگربا سکوت خویش این جریان را همراهی کردند واگر بغیر این بود جای تعجب داشت؟!! لذا معتقدم کسانی که دلداده فتنه گران هستند باید از مسندهای کلیدی حذف شوند؛ برخی با افکار برنامه ریزی شده در اتاق های توهم زده می خواهند نظام انقلاب اسلامی را به بن بست بکشاند اما رسانه های انقلابی هرگز تسلیم تعریف و تمجید و کادوی مدیران ناکارامد نمی شود و با پوشش خبری کامل مردم را نسبت به مسایل پشت پرده اگاه می سازد وهراسی از کسی نخواهند داشت چون هدف این رسانه ها خدمت فی سبیل الله به مردم و عشق به ولایت هست و بس!

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد