سرویس: سیاسی
کد خبر: 25920
|
23:24 - 1396/01/11
نسخه چاپی

یادداشت سردبیر؛

تضعیف جایگاه روحانیت ممنوع/ مراقب غضنفرهای خودی باشیم

تضعیف جایگاه روحانیت ممنوع/ مراقب غضنفرهای خودی باشیم
به جرأت می توان گفت که تنها شخصی که می تواند محور وحدت استان ایلام باشد، آیت الله لطفی است که در این مدت بارها شاهد تحقق این موضوع از سوی ایشان بوده ایم.

مرتضی سبزی::روحانیت از دیرباز تاکنون بعنوان پرچمدار اسلام و قرآن توانسته راه خود را به خوبی طی کند و در امتحان های سخت با سرافرازی بیرون آید.

در این میان وجود روحانیون بصیر و آگاه و همیشه در صحنه در واقع همچون خاری در چشم دشمنان بوده، بطوریکه به خوبی فهمیده اند یکی از راه های مؤثر در جلوگیری از ترویج دین اسلام، تضعیف جایگاه روحانیت است.

اخیرا در یکی از مساجد شهر ایلام سخنانی در خصوص نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نقل شده که با سوابق و خدمات ارزنده ایشان در تضاد است.

همانطور که همه می دانیم "آیت الله محمدنقی لطفی" یکی از روحانیون خوشنام، درخشان، با تجارب گران سنگ در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی است.

نقش و اهمیت این روحانی برجسته در روزهای سخت استان بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید وجود چنین عالم مبارز و مجاهدی را قدر دانست؛ به خصوص در اتحاد و وحدت استان که حقا زحمات زیادی را متحمل شده اند.

به جرأت می توان گفت که تنها شخصی که می تواند محور وحدت استان ایلام باشد، آیت الله لطفی است که در این مدت بارها شاهد تحقق این موضوع از سوی ایشان بوده ایم.

حتی در سخت ترین شرایط و غبارآلود ترین فضاهایی که طی سال های اخیر به وجود آمده به خصوص در فتنه بزرگ 88، ایشان نقش مهمی را ایفا کردند و با بصیرت مثال زدنی روشنگری های زیادی را در سطح استان ایلام انجام دادند.

این شرایط تا آنجا پیش رفت که همگان به خوبی به نقش روحانیون در خنثی سازی فتنه 88 و در رأس آن مقام معظم رهبری پی بردند.

در واقع بیان این سخنان در راستای تضعیف جایگاه روحانیت است و این حرکت در مسیر دشمن است که باید مواظب باشیم سوار بر آن نشویم.!

در شرایط فعلی که نیاز اصلی نیروهای ارزشی و انقلابی حفظ وحدت و یکپارچگی است سخنان تفرقه آمیز این فرد در ایلام یاد داستان غضنفر و گل به خودی را زنده می کند و اکنون احساس می شود که باید ابتدا مراقب این غضنفرها باشیم و سپس تفرقه افکنان و وحدت شکنان در استان.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب