سرویس: استان ایلام
کد خبر: 9352
|
16:09 - 1393/06/07
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

هدف فتنه گران انتقام گرفتن از امام و رهبری بود/لزوم توجه به عمق فتنه 88

هدف فتنه گران انتقام گرفتن از امام و رهبری بود/لزوم توجه به عمق فتنه 88
نماینده ولی فقیه در استان گفت:هدف فتنه گران در سال 88 انتقام گرفتن از امام و رهبری بود.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری اظهار کرد:حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار 15 توصیه مهم و راهبردی به هیأت وزیران ارائه کردند که مهمترین توصیه معظم له امیدوار کردن مردم با اقدام های عملی بود.

وی ادامه داد:قطعا رمز موفقیت دولت و فائق آمدن بر مشکلات در به کارگیری رهنمودها و فرامین رهبری است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد:مسئله فتنه و فتنه‌گران از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که وزرا باید همان‌گونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله‌گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:این یک واقعیت انکارناپذیری است که رهبر فرزانه انقلاب نسبت به فتنه 88 و فتنه‌گران حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند و همواره فتنه 88 را یک جریان مرموز و پیچیده با طراحی و مدیریت دشمنان بیرونی و عناصر مزدور و خودفروخته و سران خائن فتنه در داخل برای سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی که میراث گرانقدر امام و حاصل خون هزاران شهید است، پدید آمد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت:باید همه همانند رهبر انقلاب به عمق این فتنه که خیانت‌بارترین اقدام سران فتنه و پادوهای آن است پی ببرند و عمق این فاجعه بزرگ را درک کنند.

وی در ادامه به تلاش برخی گروهها و روزنامه های داخلی برای پاک کردن فتنه 88 از اذهان مردم اشاره و تصریح کرد:بانیان و حامیان این فتنه و روزنامه‌های خود فروخته تلاش گسترده و وسیعی می‌کنند که فتنه 88 را از اذهان جامعه پاک کنند و آن را به عنوان یک جریان عادی بین اشخاص معرفی کنند به ویژه کسانی که خود دستی در ایجاد فتنه داشتند و هدف آنها از این خیانت بزرگ انتقام گرفتن از امام و رهبری و ملت شریف ایران آن هم بخاطر شکست مفتضحانه در انتخابات و ناکام شدن از سوء استفاده‌های اقتصادی، مالی و حزبی بود.

امام جمعه ایلام گفت:دستاورد مهم دولت تدبیر و امید ایجاد فضایی آرامش در کشور است، لازم می‌دانم از خدمات ارزنده استاندار ایلام و مجموعه اجرایی آن تشکر کنم. باید استاندار را در عرصه خدمت‌رسانی به مردم مساعدت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد:توصیه‌ای هم به جریان‌های سیاسی استان دارم که متاسفانه تلاش می‌کنند سلایق حزبی و گروهی و سیاسی خود را بر مدیریت اجرایی تحمیل کنند و این برخلاف مشی دولت اعتدال است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب