سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 8070
|
21:56 - 1393/04/04
نسخه چاپی

فرماندار ملکشاهی:

بودجه 150 میلیاردی به ملکشاهی تخصیص یافت

	بودجه 150 میلیاردی به ملکشاهی تخصیص یافت
فرماندار ملکشاهی گفت: بودجه 150 میلیاردی به ملکشاهی تخصیص یافت.

به گزارش ایلام بیدار،سید حسین علی موسوی در جلسه شورای برنامه ریزی و بودجه شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: خوشبختانه امسال در دولت تدبیر و امید اعتبارات خوبی به شهرستان ملکشاهی اختصاص یافته است که می تواند زمینه تحول و بستر توسعه بیشتر شهرستان را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: با توجه به نیازمندی ها و اولویت های مهم و ضروری شهرستان اعتبارات امسال در چند محور مهم از جمله حوزه سلامت و بهداشت – آموزش و فرهنگ – راه و عمران شهری بیشتر اختصاص خواهد یافت.

فرماندار ملکشاهی اضافه کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ توجه به ارتقاء حوزه فرهنگ از جمله بهره برداری از پروژه دیجیتال صدا و سیما برای شهرستان از اقدامات مهم در این حوزه خواهد بود.

رییس شورای برنامه ریزی شهرستان بیان کرد: برای احداث دی کلینیک شهرستان که یکی از پروژه های مهم است 18 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و یک مجتمع اداری با 45 درصد پیشرفت ساختمانی که تا کنون 30 میلیارد ریال برای آن هزینه گردیده است نیز به این پروژه مهم اختصاص یافته است.

موسوی در پایان تصریح کرد: مدیران موظفند با استفاده از دیدگاه های کارشناسی به طور دقیق و منطقی و لحاظ کردن صرفه و صلاح شهرستان در کنار به کارگیری منشور اقتصاد مقاومتی هزینه طرح های عمرانی را برآورد و جذب اعتبار آنها را پیگیری کنند و از همه توان و ظرفیت های موجود جهت توسعه شهرستان استفاده نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب