سرویس: استان ایلام
کد خبر: 54236
|
13:28 - 1400/10/25
نسخه چاپی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام خبر داد؛

انتقال پلنگ آسیب دیده در ایلام به تهران برای مداوا

انتقال پلنگ آسیب دیده در ایلام به تهران برای مداوا
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: پلنگ آسیب دیده در منطقه بانروشان شهرستان مهران توسط کارشناسان اداره حیات وحش زنده گیری و برای درمان به تهران منتقل شد.

به گزارش ایلام بیدار ، "غلامرضا ابدالی"، مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: پلنگ آسیب دیده در منطقه بانروشان شهرستان مهران توسط کارشناسان اداره حیات وحش زنده گیری و برای درمان به تهران منتقل شد.

وی اظهار کرد: شب گذشته یکی از شهروندان از طریق تماس تلفنی اطلاع می دهد که یک قلاده پلنگ در حوالی روستای بانروشان دچار آسیب دیدگی شده است.

ابدالی افزود: بلافاصله کارشناسان حیات وحش این اداره کل عازم محل مذکور شده و با یک پلنگ مصدوم مواجه می شوند که حالت گیجی و عدم تعادل داشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ادامه داد: کارشناسان پس از بررسی وضعیت عمومی پلنگ مصدوم و زمین گیر شده، با استفاده از اسلحه بیهوشی این پلنگ را زنده‌گیری نموده و با رعایت کلیه جوانب ایمنی، به بیمارستان دامپزشکی شهر ایلام انتقال داده شد.

وی بیان داشت: پس از انجام معاینات و آزمایشات اولیه در این مرکز، شب گذشته، جهت اقدامات تشخیصی و در مانی به کلینیک تخصصی حیات وحش در پارک طبیعت پردیسان تهران منتقل شد.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب