سرویس: استان ایلام
کد خبر: 54222
|
16:05 - 1400/10/22
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام در جمع مردم آسمان آباد:

دشمن امروز توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد؛ مسئولین باید نگاه ویژه ای به توسعه آسمان آباد داشته باشند.

دشمن امروز توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد؛ مسئولین باید نگاه ویژه ای به توسعه آسمان آباد داشته باشند.

به گزارش ایلام بیدار ، حجت الاسلام "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع مردم آسمان آباد در چرداول گفت:مقام معظم رهبری با ایل خزل و فتح میمک آشنایی داشته و سلام ویژه ای به مردم ایل خزل و فاتحان میمک دارند که ثبت فتح میمک به عنوان روز عشایر در دفاع مقدس و سفر مقام معظم رهبری به ایلام از مواردی است که در دیدار با ایشان مطرح شد.

وی افزود:در یادواره شهدای ایل خزل یادواره ای برگزار شد گه نه تنها در استان ایلام بلکه در کشور معنا ومفهوم بخشید.

 

کریمی تبار در ادامه گفت: ۴۰۰ شهید از ایل خزل سندی بر ولایت مداری مردم است و جوانان با برگزاری یادواره ایل خزل نشان دادند که نسل جدید در مسیر پدرانشان و ولایت حرکت کرده و گوش با فرمان رهبر انقلاب هستند.

وی بیان داشت: کم لطفی هایی نسبت به منطقه آسمان آباد صورت گرفته که نیاز هست تا پیگیری و مرتفع شود.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: سامانه گرمسیری، ارتقا آسمان آباد به بخش از جمله مواردی هستند  که نباید مورد غفلت قرار گرفته  و پیگیری شود.

وی عنوان کرد: تلاش و فداکاری مردم در انقلاب اسلامی کار بزرگی بود که معادلات سیاسی جهان را به هم ریخت.

کریمی تبار یادآور شد: در دنیای امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک تجربه جدید که در بعد مادی ومعنوی تامین کننده نیاز انسان  باشد  دشمن با تمام توان در عرصه های مختلف به میدان آمد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ابر قدرتی آمریکا را به چالش بکشد و به عقب براندو مردم با تمام توان در دفاع از دین و آرمان های انقلاب هستند که این امر آن ها را به وحشت انداخته است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: دشمن با ترور شهید سلیمانی تصورش این بود که محور مقاومت را به تسلیم وادار کند اما دیدند که نتیجه معکوس شد وخون حاج بیش از حضور خودش در دنیا تاثیر گذار بود.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب