سرویس: استان ایلام
کد خبر: 54089
|
19:03 - 1400/10/05
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

با تلاش، روحیه جهادی و ساماندهی امور کام مردم را شیرین می کنیم

با تلاش، روحیه جهادی و ساماندهی امور کام مردم را شیرین می کنیم
استاندار ایلام گفت:باید با کار، تلاش و روحیه جهادی که شعار دولت ماست، نسبت به ساماندهی امور اقدام کنیم تا کام مردم را شیرین کنیم.

به گزارش ایلام بیدار ،"حسن بهرام نیا"، در نشست شورای اداری استان که عصر امروز (5 دیماه) و با هدف تکریم و معارفه معاونین سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی که تندیس عدالت، آزادگی و شجاعت بود، گفت: هدف از این نشست تجلیل از زحمات برادری عزیز و معرفی برادری عزیزتر به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم و ایجاد رضایتمندی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه است.

وی با بیان اينکه امروز بواسطه عقب ماندگی ها و کارهای به زمین مانده بسیاری که وجود دارند اظهار کرد: باید با کار، تلاش و روحیه جهادی که شعار دولت ماست، نسبت به ساماندهی امور اقدام کنیم تا کام مردم را شیرین کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز بخشی از اعتماد مردم آسیب دیده و ما باید با اعتمادسازی، امید به آینده را برای مردم به ارمغان بیاوریم، افزود: امروز مردم با مطالبه گری به گفتمان دولت رای دادند که متفاوت از گفتمان دولت قبل باشد و ما نیز بواسطه احترام به مردم و تغییر رویکرد دولت‌، انتصابات را که مطالبه ای بحق از دولت و کارگزاران است را در راستای احترام به حقوق مردم در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به گفتمان دولت منبعث از شاخصه های اعلامی ابراز داشت: امروز منشور دولت برای خدمتگذاری به کارگزاران و مردم ابلاغ شده، که اگر بر اساس همین یک بند روحیه جهادی عمل نمائیم، بقیه شاخصه ها در دل آن نهفته و مستتر خواهد شد.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه کار جهادی و وقت شناسی را در دستور کار قرار دادیم و روز گذشته با وجود مسافت زیاد معارفه ۳ فرماندار در شهرستان‌های مهران، دهلران و آبدانان را در یک روز انجام دادیم و امروز نیز دو معاون معرفی می شودند که یکی معارفه و دیگری فردا کارش را آغاز می کند و معارفه اش در وقت دیگر انجام می شود، تاکید کرد: امروز باید کمربندها را محکم ببندیم و شب و روزنشناسیم و کار کنیم و در راستای همین روحیه جهادی، کارهای زمین مانده مردم را پیگیری و مشکلات را رفع نماییم.

وی گفت: رویکرد دولت جدید کاملا مغایر با رویکرد دولت قبل است و انتصابات نیز بر اساس مطالبه مردمی و قبول رویکرد های دولت از سوی مدیران جدید صورت می پذیرد .

استاندار ایلام در پایان ضمن تقدیر از خدمات الیاس فتاحی، آقای محمد سبحان حسنی را بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب نمود.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب