سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53936
|
20:38 - 1400/09/12
نسخه چاپی

امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه:

فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های دشمن را بهم زده است/ کشاورزان ودامداران نیازمند رسیدگی ویژه هستند

فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های دشمن را بهم زده است/ کشاورزان ودامداران نیازمند رسیدگی ویژه هستند
امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه گفت: کشاورزان ودامداران دارای مشکلات متعدد و نیازمند رسیدگی ویژه هستند

به گزارش ایلام بیدار ، حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت:،ما مفتخریم که قانون اساسی ما نشأت گرفته از کتب آسمانی و کلام رسول اکرم و اهل بیت معصوم و  تنها قانونی که ریشه در وحی آسمان دارد و با هیچ قانون قابل مقایسه نیست قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

قانون اساسی

وی افزود: دشمن از این دو قشر سیلی خورده است دانش آموز و  دانشجو که در تمام صحنه ها چه در دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی در میدان بوده است و همین موضوع باعث  عصبانیت و  خشم استکبار شده و به دنبال این هستند که  این قشر را از رهبری نظام و ملت جدا کند ولی خدا را شکر نتوانسته است.

امرایی در ادامه گفت:  اختتامیه یادواره سه هزار شهید استان ایلام روز گذشته برگزار شد و دراین برنامه تمامی ارگان ها و عموم مردم به خصوص سپاه پاسداران دخیل بوده اند و یاد وحاطره شهدا را زنده نگه داشته اند.

وی عنوان کرد: دشمن از فرهنگ و ایثار می ترسد چون از امام حسین فرا گرفته ایم با این فرهنگ با ۴۰ کشور جهان مبارزه کردیم و پیروز شدیم،

امرایی بیان داشت : مسئولین باید حضور پررنگ تری در نمازهای جمعه و جماعت داستا باشند.

 

امام جمعه چرداول تصریح کرد: دامدار و کشاورز گرفتار مشکلات فراوانی هستند بذر برای کسب و کار در ایلام و حتی لرستان نیست کشاورزی و دامداری نیازمند توجه ویژه و حل مشکلات این قشر است.

 

 

انتهای پیام /ر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد