کد خبر: 53930
|
10:21 - 1400/09/11
نسخه چاپی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

خادم و نوکر ملت ایران هستیم/ مردم ایلام از میدان آزمایش دفاع مقد‌س "سربلند، با‌عظمت و باشکوه"‌‌ بیرون آمدند

خادم و نوکر ملت ایران هستیم/ مردم ایلام از میدان آزمایش دفاع مقد‌س "سربلند، با‌عظمت و باشکوه"‌‌ بیرون آمدند
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دفاع مقد‌س برای مردم ‌سرزمین ایلام میدان آزمایش بزرگی بود، گفت: آز‌مایشی که ایلامی‌های ‌سربلند از با‌عظمت و باشکوه از آن به درآمدند.

به گزارش ایلام بیدار ،سرلشکر" حسین سلامی"، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلام در اجلاسیه نهایی کنگره سه هزارشهید استان ایلام گفت:ایلام سرزمین شهیدان است،مردم ایلام همانند ارتفاعات بلند مرتبه اش کریم،شایسته تحسین و ستایش اند مردمان غیوری که روزگاری سرزمینشان قلب میدان نبر بوده است.

وی اظهار کرد:دفاع مقدس برای مردم این سرزمین میدان آزمایش بزرگی بود آزمایشی که مردمانش با عطمت و با شکوه از آن خارج شدند.

 سلامی با اشاره به ویژگی های مردم استان ایلام  بیان داشت :مردمان این دیار مثل طبیعتشان سربلند هستند  که نمونه زیباترین تعابیر را رهبر معظم انقلاب شنیدیم.

سردار سلامی ادامه داد: مردم ایلام ایستادگی  کردند تاسرزمینشان اشغال  نشود،این ملت می دانند اگر دشمنان براآنان سیطره پیدا کنند دیگر خبری از استقلال نیست.

وی گفت:جنگ ها میدان آزمایش ملت ها است اگر ملتی غفلت کند در تاریخ محو واز بین خواهد رفت؛نسخه شیاطین در طول تاریخ بشر برای جوامع  به سیطره کشاندن واز بین بردن حیات معنوی واز بین بردن آسایش ملت هابوده  است.

 سلامی بیان داشت:دایره تاریخ مجاهدت های مردم ایلام فقط به آن دوران و جغرافیای استان ختم نمی شود، هر رخنه دادن به دشمن در هر طولی از جغرافیای یک ملت می تواند نقطه هجوم دشمن باشد و باید راه را بر دشمن بست ،که این هنر حماسه آفرین مردم ایلام است.

سردار سلامی  اظهار کرد: مردم استان ایلام  سه هزار شهید اتقدیم انقلاب کردند، چرا که با عبرت از واقعه های تلخ اسلام در مقابل دشمنان  ایستادگی کردند و این بار در دوران دفاع مقدس مردم تاریخ دفاع مقدس را با افتخار نوشتند.

وی تصریح کرد:عظمت شهیدان فقط بر غلبه بر هوای خویش نبود بلکه شهدا در حوار رحمت الهی حاضر و ناظر هستند ،عظمت شهدا در آزاد کردن ملت  ها وآفرینش حجت های الهی برای ماندن بر سبیل استقامت ،و ماندن بر منطق ایستادگی را به ما یاد دادند و همین خصوصیات سبب شد تا ما طی چند دهه در مقابل دشمن ایستادگی  کنیم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت:نقشه استکبار برای ملت ایران ظرف ۴۳ سال پیروزی انقلاب نقشه ای وسیع خطرناک برای شکست ملت بوده است و لحظه ای استکبار و متحدانشان نبوده است که لحظه ای برای پشیمان کردن این ملت ،خالی کردن سفره مردم دست از تلاش  برنداشته اند.

وی در ادامه بر نقش ولایت د نجات ملت های از توطئه ها گفت:هنر و اعجاز ولایت این بوده است که این ملت را از میان این توطئه  سخت و همه‌جانبه نجات داده اند و به این ملت اعتبار بخشیده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ادامه داد:قدرتی که در مقابل ما قرار دارد و درحال عقب نشینی  است ملت ایران آن را به عقب راند وتوطئه هایش را خنثی کرده است.

 سلامی تصریح کرد: در دفاع مقدس حمله صدام با پشتیبانی بسیاری از کشورهای دنیا یک  تهاجم همه جانبه بود براین ملت تا اورا در ابتدای راه به شکست وادارد ولی ملت ایران حماسه ها آفریدند و ملت از شکوه دشمن نهراسید ودشمن را به عقب راند.

وی بیان داشت:جنگ با هنرنمایی شهیدان به پایان رسد و ایران اسلامی  تمامیت ارضی شکوه و عظمتش را  افزایش داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ادامه داد: ارزش صبر خانواده های شهدا از خود شهدا کمتر نیست ، خانواده های شهدا نقطه معراج شهیدان هستند .

سردار سلامی اظهار کرد:جنگ تمام در جبهه نظامی شددر خیال دشمن دیگر اندیشه تهاجم نظامی دشمن دیگر شکل نمی گیرد چرا که ایران اسلامی قدرتمند تر از گذشته شده و دشمن منحرف گردیده به میدان توطئه ها و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران آمدندبا ایجاد تحریم علیه ملت ایران سعی در رسیدن به اهدافشان داشته اند اما استقامت ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  افزود:هنر رهبری در این بود که جمال وجلال دشمن را ازاو گرفت واورا ذلیل و راهکارهای را مسدود کرد وهمه گزینه هایش  را بست به او اجازه استفاده از گزینه ها را نداد.

 سلامی عنوان کرد:امروز این دشمن است که کیلومترها آنطرف تر قدرت ما را می شنود واین نشانگر اراده راسخ و پولادین این ملت است.

وی در پایان  تصریح کرد:گوشی در این جامعه برای شنیدن صحبتهای دشمنان نیست چراکه مردم ایران اسلامی دشمن شناس هستند و به آنان می گوییم که کنار بروند  ،امروز کشور در حال پیشرفت است در حوزه های مختلف ،وبر مشکلات هم بدانید وآگاه باشید که غلبه خوایم کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به دشمنان می گوییم کنار بروید ، شما خشم مردم را دیده اید ، مشکلات هست اما تلاش برای حل مشکلات فراوان هست میدان را ترک نکرده و هم بردشمن و مشکلات غلبه خواهیم کرد چون کشوری هستیم سرشار از فرهنگ ، هوش ، استعداد ، استعداد و منابع 

انتهای پیام

تازه ترین مطالب