سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 53827
|
20:48 - 1400/09/02
نسخه چاپی

همه چیز درباره رژیم غذایی O2

همه چیز درباره رژیم غذایی O2
رژیم o2 برنامه پیشرفته مبتنی بر آنتی اکسیدان که شما را سالم، لاغر و زیبا می کند توسط کری گلسمن، متخصص تغذیه و مشارکت کننده تغذیه CBS در The Early Show ایجاد شد.

به گزارش ايلام بیدار، با شنیدن عبارت رژیم غذایی به طور طبیعی همه افراد به یاد انواع غذاهایی می افتند که هدف آنها کاهش وزن است. اما در مورد این رژیم موضوع کمی متفاوت است.رژیم O2رژیمی است که علاوه بر کاهش وزن اهداف دیگری مانند لاغری موضعی، افزایش انرژی و زیبا کردن را نیز در نظر می گیرد. دلیل این امر مربوط به مصرف آنتی اکسیدان ها و مواد غذایی خاصی است که توسط طراحان این رژیم طراحی شده است. این رژیم بر پایه ی آنتی اکسیدان ها طراحی شده است. 

 

رژیم غذایی O2 براساس مقیاس ORAC (ظرفیت جذب رادیکال اکسیژن) است که توسط USDA برای نشان دادن میزان محافظت یک غذا در برابر رادیکال های آزاد ایجاد شده است.

بر اساس تحقیقات، خوردن یک رژیم غذایی با ORAC بالا سطوح آنتی اکسیدانی را در خون ما بین 10 تا 25 درصد افزایش می دهد که می تواند به محافظت از ما در برابر سرطان و بیماری قلبی، زوال شناختی و سایر اثرات پیری کمک کند.

 

گلسمن ادعا می کند که با پیروی از رژیم غذایی سرشار از آنتی اکسیدان نه تنها وزن کم می کنید، بلکه انرژی بیشتر، وضوح ذهنی بیشتر، خواب بهتر، استرس کمتر، افزایش میل جنسی و زیبایی بیشتر خواهید داشت