سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 53731
|
09:06 - 1400/07/27
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

یک میلیون تن انواع کالا در ایلام جابجا شد

یک میلیون تن انواع کالا در ایلام جابجا شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بیش از یک میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تا کنون از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابجا شده است.

به گزارشايلام بيدار، "نورالله دلخواه"، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام  با اعلام این خبر در جمع رسانه ها اظهار داشت: این میزان حمل کالا توسط ۶۳ هزار و ۵۱۱ سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقلی اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون های مواد ۱۱ و ۱۲ استان ایلام تاکنون به ۳۵ مورد پرونده تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقلی رسیدگی شد که ۱۴ مورد جریمه نقدی ، ۱۷ مورد از آنها برائت و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۲ مورد تذکر کتبی صادر شده است.

دلخواه اضافه کرد: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب