سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53683
|
12:20 - 1400/07/19
نسخه چاپی

همزمان با هفته ناجا؛

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام دیدار کرد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام دیدار کرد
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام به همراه جانشین و جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه استان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در دفتر سردار دلاور القاصی مهر؛ فرماندهی نیروی انتظامی استان با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارشايلام بيدار، صبح امروز ، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام به همراه سردار کریمیان؛جانشین و جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه استان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در دفتر سردار دلاور القاصی مهر؛ فرماندهی نیروی انتظامی استان با وی دیدار و گفتگو کردند. 

سردار جمال شاکرمی در این دیدار با گرامیداشت و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:نیروی انتظامی در سایه تلاش شبانه روزی و همت کارکنان و مسولان خدوم ، علاوه بر انجام مأموریت های ذاتی خود، توانست که در راستای تأمین امنیت اربعین حسینی با شرایط ویژه‌ای که امسال داشتیم، نقش ویژه‌ای را ایفا نماید.
وی اظهار کرد:امروز همکاری، همدلی و در کنار هم قرار گرفتن سپاه و ناجا یک ضرورت انکار ناپذیر برای تامین امنیت کشور، و خدمت رسانی برای رفاه و آسایش مردم نیز از مهمترین مولفه های ایجاد امنیت در جامعه است.
 
نیروی انتظامی با حمایت مردم قادر به تأمین نظم و امنیت در جامعه است
 
سردار دلاور القاصی مهر؛ نیز در این دیدار با اشاره به وحدت و همدلی نیروی انتظامی با سپاه و بسیج در راستای برقراری امنیت، گفت:نیروی انتظامی برخاسته از مردم است و با حمایت و پشتیبانی مردم قادر به تأمین نظم و امنیت در جامعه است و سپاه و بسیج هم به عنوان یک نهاد مردمی در مأموریت های کلان و دشوار همواره در کنار نیروی انتظامی است.
وی اظهار کرد: ابراز رضایت مقام معظم رهبری (مدظله) از عملکرد ناجا در پیامی که ایشان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی امسال صادر فرمودند، مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان نیروی انتظامی است و ما همواره در تلاش در هستیم که رضایت فرمانده معظم کل قوا و مردم عزیز را کسب نماییم.
القاصی مهر افزود: شعار محوری هفته ناجا «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نامگذاری شده است و برای تحقق این شعار با راه اندازی سامانه های اینترنتی از قبیل گذرنامه، پروانه کسب، پلاک گذاری خودرو، مشمولین نظام وظیفه، پرونده های شکایات و... تلاش شده که از میزان مراجعات حضوری و رفت و آمد مردم کاسته شود و مردم براحتی بتوانند امورات مربوط به ناجا در را بصورت غیرحضوری پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب