سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 53659
|
11:41 - 1400/07/17
نسخه چاپی

کروز و آمریکایی‌ از اکیپ فیلمسازی روسیه عقب افتادند!

کروز و آمریکایی‌ از اکیپ فیلمسازی روسیه عقب افتادند!
هنرپیشه زن و کارگردان مرد روس برای ساخت نخستین فیلم سینمایی در فضا عازم ایستگاه بین‌المللی شدند.

به گزارشايلام بيدار، ،هنرپیشه زن و کارگردان مرد روس برای ساخت نخستین فیلم سینمایی در فضا عازم ایستگاه بین‌المللی شدند.

این دو هنرمند روس به همراه آنتون شکاپلروف از فضانوردان باسابقه روس سوار بر فضاپیمای سایوز ام‌اس-۱۹، ایستگاه فضایی بایکونور قزاقستان را به مقصد ایستگاه فضایی بین‌المللی ترک کردند.

سازمان فضایی فدرال روسیه (روسکاسموس) که این سفر را ترتیب داده، اعلام کرد که حال خدمه فضاپیما خوب است و تمامی سامانه‌های فضاپیما به طور عادی کار می‌کنند.

 

کروز و آمریکایی‌ از اکیپ فیلمسازی روسیه عقب افتادند!

 

خانم پرسیلد و آقای شیپنکو قرار است طی اقامت ۱۲ روزه خود در ایستگاه فضایی بین‌المللی بخش‌هایی از فیلم جدیدی با عنوان «چالش» را فیلمبرداری کنند که در آن خانم جراحی با بازی یولیا پرسیلد به ایستگاه فضایی می‌رود تا یک فضانورد مبتلا به بیماری قلبی را از مرگ نجات دهد. این دو هنرمند به همراه اولگ وویتسکی که قرار است در این فیلم نقش فضانورد بیمار را بازی کند، روز ۱۷ اکتبر به زمین بازخواهند گشت.

شیپنکو پیش از اعزام به مدار زمین گفته بود که افزون بر وویتسکی، دو فضانورد روسی دیگر حاضر در ایستگاه فضایی نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد و پس از فیلمبرداری قسمت‌های فضایی، فیلمبرداری ادامه فیلم بر روی زمین انجام خواهد شد.

منتقدان این پروژه سینمایی می‌گویند که ساخت فیلم در قسمت روسی ایستگاه فضایی بین‌المللی که در مقایسه با بخش آمریکایی آن کوچک‌تر است، موجب پرت شدن حواس پرسنل روسی می‌شود و می‌تواند انجام امور محوله به آنها را در این ایستگاه کُند کند.

در همین حال، اداره کل هوانوردی و فضای ایالات متحده، ناسا نیز اعلام کرده که قصد دارد تام کروز، هنرپیشه سرشناس هالیوود را برای ساخت فیلمی به ایستگاه فضایی بین‌المللی اعزام کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب