سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53623
|
10:13 - 1400/07/12
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

کارمندان بدون تزریق واکسن از رفاهیات محروم شوند

کارمندان بدون تزریق واکسن از رفاهیات محروم شوند
استاندار ایلام گفت: باید وضعیت واکسیناسیون کارمندان در دستگاه‌های اجرایی رصد شود و افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند از بسیاری از خدمات و رفاهیات نظیر اضافه کار، ماموریت، رتبه‌بندی و سایر خدمات محروم شوند.

به گزارشايلام بيدار، محمد نوذری در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: این سخت‌گیری‌ها تنها در راستای حفظ سلامت افراد و ایمن‌سازی جامعه و محیط کار است.

وی تاکید کرد: تنها راه عبور از بحران کرونا و پایان دادن به ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از آن انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

استاندار ایلام، همچنین از دانشگاه علوم پزشکی استان نیز خواست در مراکز پرجمعیت شهر به صورت یک کار نمادین و فرهنگی گروه های تزریق واکسن مستقر کند تا با فرهنگ سازی افراد ترغیب به زدن واکسن کرونا شوند و به نوعی اعتمادسازی در جامعه ایجاد شود.

نوذری یادآور شد: کلیه صنوف مختلف اعم از تالارها، باشگاه، صنوف ، نانوایی و سایر بازاریان باید کارت واکسیناسیون را در محل کار خود نصب و تداوم فعالیت آنها منوط به تزریق واکسن شود.

واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نیست

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تزریق واکسن برای دانش آموزان اجباری نیست، گفت: آموزش و پرورش استان ملزم به پیگیری بخشنامه تزریق واکسن دانش آموزان باید باشد تا به محض ابلاغ کار واکسیناسیون آنها به صورت مدرسه به مدرسه انجام گیرد.

خدمات اربعین دلی است

نوذری ارائه خدمات به زائران و برگزاری و فعالیت برای برپایی آیین معنوی اربعین را یک کار دلی برشمرد و از نماینده ولی فقیه، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، کلیه مدیران، معاونان و دستگاه های اجرایی، دانشگاه علوم پزشکی و همه کسانی که در برگزاری این آیین معنوی حضور داشتند، تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: اربعین کار بزرگ و جمعی بود و همه دستگاه ها پای کار بودند، بزرگترین افتخار مدیران استان خادم الحسین (ع) بودن آنهاست.

استاندار ایلام اضافه کرد: با وجود اینکه قرار نبود افراد از مرز زمینی به سفر معنوی اربعین بروند اما به دلیل ازدحام جمعیت با پیگیری ها و رایزنی های انجام گرفته با دولت عراق شمار زیادی زائر از مرز مهران به این سفر رفتند و بیش از ۶۰ هزار نفر نیز تاکنون وارد استان شده اند که در کمال آرامش و در کمترین زمان به استان های خود جابجا شدند.

نوذری ابراز امیدواری کرد با از بین رفتن کرونا در سال های آینده و توسعه زیرساخت ها در پایانه مرزی شاهد حضور پر شور مردم در اربعین حسینی (ع) باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد