سرویس: اقتصادی
کد خبر: 53608
|
09:05 - 1400/07/12
نسخه چاپی

حمایت از تولید ملی دغدغه جامعه کارگری است

حمایت از تولید ملی دغدغه جامعه کارگری است
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در پیامی، جلوگیری از واردات لوازم خانگی توسط مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه توصیف و علام کرد: حمایت از تولید ملی دغدغه جامعه کارگری است.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در پی نامه جمعی از تولید کنندگان لوازم خانگی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و درخواستی مبنی بر جلوگیری از واردات محصولات خانگی کره‌ای، رهبر انقلاب طی دستوری به رئیس جمهور خواستار سد نمودن واردات این محصولات شدند.

در همین راستا سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در خصوص ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای با نامه رهبر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است، حمایت از تولید ملی از جمله آرزوها و دغدغه‌های جامعه کارگری و کارفرمایی ایران بوده است و به تدبیر رهبری چندین سال اهتمام حاکمیت بر حفظ توان تولید داخلی، برداشتن موانع و رونق آن گذاشته شد.

هرچند این مسیر پر سنگلاخ به سختی تن به همواری می‌دهد، اما امید و تلاش تولیدکنندگان به کاستی نگذاشته و ادامه دارد.

حال که هنگام برداشت محصول همراهی گرانقدر مردم ایران از درخت توان صنعتگران داخلی است روا نیست دوباره درهای وابستگی گشوده شود.

رهبر انقلاب با حمایت از تولید و کار ایرانی در دهه اخیر همیشه پشتیبان و چراغ راه اقتصاد ایران اسلامی بوده و نامه اخیر ایشان در مورد جلوگیری از واردات کالاهای لوازم خانگی نشان از نگاه هوشمند و تیزبینانه رهبر انقلاب اسلامی در حمایت از تولیدات ایرانی را دارد.

تدبیر به جا و در خور ستایش رهبر فرزانه انقلاب یقینا مورد اقبال کارگران و تولیدکنندگان حوزه لوازم خانگی است و این سازمان به نوبه خود از دستور قاطع و صریح ایشان کمال تشکر و حمایت را دارد؛ و بر خود لازم می بیند، تمام توان سازمانی و پشتوانه مردمی خود را برای شکل گیری ایران قوی و مقتدر فروگذار نکرده و در تحقق آرزوی دیرینه مولایمان برای ساخت ایرانی سزاوار ایرانیان دینمدار و شریف در حوزه تولید و صنعت بکوشد.

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب