سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53554
|
08:52 - 1400/07/07
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

شهدا نماد مجسم انقلاب و اسلام هستند

 شهدا نماد مجسم انقلاب و اسلام هستند
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: شهدا نماد مجسم انقلاب و اسلام هستند و ما باید حق خانواده‌های معظم شهدا، بخصوص والدین عزیز شهیدان را بخوبی ادا کنیم.

به گزارشايلام بيدار، سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در یادواره شهدای زن و گرامیداشت شهدای محله چالسرا ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس گفت: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی را خلق کردند که بسياری از این جلوه ها را بايد مرهون از خودگذشتگی بانوانی دانست كه فرزندان و همسران خود را روانه جبهه ها كردند تا از آب و خاك كشور دفاع و دشمن را از اين سرزمين بيرون كنند.

وی اظهار کرد: تقدیم ۱۴۵ شهیده زن در دوران دفاع مقدس، نشان از ایثار این سرمداران راه شهادت دارد و این افتخار، تا همیشه در تاریخ دفاع مقدس استان ایلام ثبت و ضبط شده است.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره شهدای ۳۰۰۰ شهید در استان افزود: گفتن و نوشتن از شهدا بهترين گنجينه‌ها برای تعالی روح است اما به فعليت رساندن آن مهم‌تر است. 
وی تصریح کرد: کنگره تلاشی برای معرفی شهیدان عزیز و احیاء خصلت‌ها و سبک زندگی آنان برای کسانی است که دوران حماسه و ایثار را درک نکرده اند و استان ایلام با بهره‌مندی از ظرفیت بالای هنری و نیروی انسانی می‌تواند با همگرایی و همدلی بین مسئولان استان و دستگاه‌های نظامی و انتظامی و مدیران نهاد‌ها این مهم را برگزار نماید.
سردار کریمیان بیان داشت: شهدا نماد مجسم انقلاب و اسلام هستند و ما باید حق خانواده‌های معظم شهدا، بخصوص والدین عزیز شهیدان را بخوبی ادا کنیم.
 
انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد