سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 53550
|
00:09 - 1400/07/07
نسخه چاپی

فرمانده ناجا:

گیت های ویژه در صورت افزایش حجم تردد در مرز مهران فعال شود

گیت های ویژه در صورت افزایش حجم تردد در مرز مهران فعال شود
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آغاز موج بازگشت زائران به کشور خبر داد و گفت: در صورت افزایش حجم تردد در مرز مهران گیت های ویژه و فوق العاده بازگشایی خواهند شد.

به گزارشايلام بيدار،سردار حسین اشتری بامداد چهارشنبه در گفت و گویی در پایانه مرزی مهران ،ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) ،اظهار داشت: در حال حاضر موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و با توجه به اینکه افرادی که به صورت پرواز هوایی عازم کربلای معلی شده اند،می توانند از مرز بین المللی مهران وارد کشور شوند.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران و چذابه آمادگی پذیرای زائران عزیز را به طور کامل دارند، افزود : تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسوولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود تا خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه دهند و در صورت افزایش حجم تردد زائران به کشور اقدام به بازگشایی گیت های فوق العاده و ویژه خواهیم کرد تا از اتلاف وقت هموطنان جلوگیری شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، سازمان حمل و نقل و سایر سازمانها با تمام توان برای تسریع در بازگشت زائران به شهرهای مبداء به صورت شبانه روز تلاش می کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: همکاران ما تمام تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیرهای مواصلاتی اندیشیده اندتا زائران پس از ورود به خاک کشور در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرهای خود انتقال شوند.

وی از زائران خواست: در حین ورود به کشوراز عجله و شتاب خودداری کنند و هموطنان عزیز که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده اند با استراحت کامل به  مکان های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت و سلامت و بدون حادثه به محل زندگی خود باز گردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب