سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 53512
|
07:09 - 1400/07/05
نسخه چاپی

فرمانده مرزبانی ناجا:

امنیت پایدار در مرزهای کشور حاکم است

امنیت پایدار در مرزهای کشور حاکم است
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امنیت پایدار در مرزهای کشور بخصوص غرب و جنوب غرب کشور محل تردد زائران اربعین برقرار است

به گزارشايلام بيدار،سردار احمدعلی گودرزی روز یکشنبه با حضور در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: در راستای ایجاد امنیت نیروهای انتظامی و مرزبانی همه توان خود را بکار گرفته اند.

وی افزود: طی یک هفته گذشته مرزهای استان های ایلام و خوزستان محل خروج زائران دارای موافقتنامه به منظور شرکت در مناسک اربعین بوده و در این راستا امنیت کامل برقرار است.

گودرزی یادآور شد: تبادل پرچم حرم های شریف امام رضا (ع) و امام حسین(ع) در نقطه صفر مرزی بین مرزبانی های ۲ کشور ایران و عراق از دیگر برنامه های فرهنگی و معنوی امروز در مرز مهران بود.

وی اضافه کرد: اهل بیت (ع) منشاء الفت و وحدت بین مسلمان به ویژه جامعه شیعیان هستند و این صمیمیت بین کشور دوست و برادر عراق با ایران به برکت وجود خاندان رسالت عمیق تر است.

گودرزی ادامه داد: امروزه مقام معظم رهبری نیز  همین الفت و دوستی را بین کشورهای مسلمان ایجاد کرده و این موضوع مهم به خوبی در جهان اسلام و آزادگان جهان نمایان است.

فرمانده مرزبانی کشور عنوان کرد: روزی در نقطه صفر مرزی ایران و عراق گلوله های مرگبار جنگ رد و بدل می شد ولی امروز به واسطه اتحاد و همدلی پرچم امامان معصوم در نقطه صفر مرزی تبادل می شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب