سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53433
|
07:34 - 1400/06/31
نسخه چاپی

سردار شاکرمی:

فرهنگ غنی دفاع مقدس در میان دانش آموزان ترویج یابد

فرهنگ غنی دفاع مقدس در میان دانش آموزان ترویج یابد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: این‌که بنام هر شهید یک پَک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار گیرد سبب زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان در دل دانش‌آموزان می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در آیین توزیع سه هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند در پاسداشت کنگره سه هزار شهید گرانقدر استان ایلام گفت:در ایام مبارک هفته دفاع مقدس و در آستانه کنگره سه هزار شهید استان ایلام با تلاش و مجاهدت دانش‌آموزان عزیز، حوزه‌های مقاومت و سازمان بسيج دانش‌آموزی استان، شاهد انجام یک حرکت جهادی و تاثیرگذار و معنوی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام با بیان این‌که این عمل یک حرکت جهادی است که از دل مردم برآمده‌است، اظهار کرد: بیش‌از ۳ هزار بسته  آموزشی و ۱۰۰ دستگاه تبلت تهیه‌شده و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم قرار می‌گیرد.
وی در پایان با تقدیر و تشکر از این حرکت جهادی افزود: این‌که بنام هر شهید یک پَک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار گیرد سبب زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان در دل دانش‌آموزان می‌شود.
 
انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب