سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53432
|
07:28 - 1400/06/31
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی نشان از یک ریشه مشترک دارد

تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی نشان از یک ریشه مشترک دارد
جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی نشان از یک ریشه مشترک دارد.

به گزارشايلام بيدار، سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور و استان ایلام بصورت ویدئو کنفرانس در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: امسال در استان ایلام یک رویداد بزرگ فرهنگی به نام کنگره شهدا برگزار می شود که فرهنگ ایثار و شهادت را در سراسر استان گسترش می دهد.

وی اظهار کرد: کنگره شهدا رویداد بزرگی است که فضای استان سال های سال از آن متنعم خواهد شد و بر این مبنا آسیب ها کمتر شده و اثرات آن برای سال های متمادی باقی خواهد ماند.

سردار کریمیان افزود: برنامه اصلی کنگره شهدا در استان ایلام چهارم آذر ماه برگزار خواهد شد که قبل از برنامه های متعددی برای اجرا پیش بینی شده است.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: در کنگره شهدای ایلام نقش مردم استان ایلام در دفاع مقدس، شهدا و مدافعین حرم برجسته خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۴۳ عنوان برنامه به مناسبت ۴۳ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار است که اهدای جهیزیه، ساخت مسکن محرومین، آزادی زندانیان و سایر موارد دیگر در دستور کار است تا ارزش های دفاع مقدس و شهدا به درستی تبیین شود.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه بیان داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی نشان از یک ریشه مشترک دارد.

وی اضافه کرد: کنگره شهدا فرصتی است برای وحدت و همدلی و ابراز عشق و محبت همه جریانات به شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس است‌.

سردار کریمیان خاطر نشان کرد: اگر امروز توان مستحکم دفاعی و بازدارنده داریم و در مجامع بین المللی و منطقه ای حرفی برای گفتن داریم و اگر به خودباوری رسیده ایم و در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته ایم بر گرفته از دفاع مقدس و تاسی از روح بلند شهدای ماست.

وی در پایان بیان داشت: هر کسی و به هر طریقی می تواند در کنگره ملی شهدای استان نقش‌آفرینی نماید، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، وظیفه مهم و اساسی دارند، حفظ آثار سپاه آماده هرگونه همکاری با این عزیزان است. ثبت و ضبط خاطرات، همفکری و پیشنهاد می تواند کمک کار ما باشد.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب