سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53430
|
13:28 - 1400/06/30
نسخه چاپی

آیین تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در مهران برگزار شد

آیین تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در مهران برگزار شد
آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان بسیجی دوران دفاع مقدس(ناجا، مرزبانی، فرهنگی و جهاد)با حضور مسولین شهرستانی و پیشکسوتان دفاع مقدس در سپاه ناحیه مهران برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار "فرهاد امینی"، فرمانده سپاه ناحیه مهران صبح امروز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و خوش آمدگویی و خیر مقدم به پیشکسوتان شرکت کننده گفت: نگذاریم دفاع مقدس در کوچه پس کوچه های زمان محو گردد، با روایتگری و بیان خاطرات آن سال ها دوران دفاع مقدس را برای همیشه زنده نگه داریم.

حجت الاسلام "عبدالله امینی"، امام جمعه مهران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه سپاه ناحیه مهران به جهت میزبانی و برگزاری این مراسم و خیر مقدم به پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین چیزی از پیش تعیین شده نیست و یک توفیق الهی است ما روایت داریم که ایثار فرقی با شهادت ندارد ما روایت داریم که شیعیان ما شهیدند حتی اگر به مرگ طبیعی بمیرند.

"مجید کاکی"، سرپرست فرمانداری مهران هم ضمن خیر مقدم به پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس گفت :شما با کمترین امکانات و تجهیزات با دشمن تا دندان مسلح جنگیدید و یاران از دست دادید ولی نگذاشتید یه وجب از خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بعثی بیافتد.

وی اظهار کرد: مهران همیشه سرافراز گفته ها و ناگفته ها دارد ناگفته هایی هست که باید گفته شود که این فقط کار شما عزیزان است چون ناگفته ها دیدید و شنیدید. امروز تکلیف ما این است که ما به نسل جوان بگوییم که نسل جوان دیروز چگونه با دشمن جنگیدند و ایثار کردند جوانان سرمایه های بزرگ نظام هستند.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب