سرویس: اقتصادی
کد خبر: 53388
|
09:45 - 1400/06/28
نسخه چاپی

معرفی تویوتا راوفور ادونچر با ظاهر خشن‌تر +عکس

معرفی تویوتا راوفور ادونچر با ظاهر خشن‌تر +عکس
تویوتا برای بازار اروپا نسخهٔ آفرودی رافور یعنی ادونچر را معرفی کرده که نه‌تنها ظاهر خشن‌تری دارد بلکه به‌روزرسانی‌های کوچکی را هم تجربه کرده است.

به گزارشايلام بيدار، تویوتا برای بازار اروپا نسخهٔ آفرودی رافور یعنی ادونچر را معرفی کرده که نه‌تنها ظاهر خشن‌تری دارد بلکه به‌روزرسانی‌های کوچکی را هم تجربه کرده که روی دیگر نسخه‌های رافور هم برای مدل ۲۰۲۲ هم اعمال خواهد شد. این برای اولین بار است که نسخهٔ آفرودی رافور ادونچر در اروپا ارائه می‌شود. نسخهٔ اروپایی این خودرو از سپر یکسانی با رافور ادونچر بازار آمریکا بهره می‌برد و با جلوپنجرهٔ متفاوت و صفحه‌های محافظ نقره‌ای در جلو و عقب، از دیگر نسخه‌های رافور اروپایی متمایز شده است.

معرفی تویوتا رافور ادونچر با ظاهر خشن‌تر +عکس

گرافیک داخلی چراغ‌های جلوی این نسخه از نو طراحی شده و مه شکن‌های LED هم جدید هستند. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های رافور ادونچر هم می‌توان به روکش‌های پلاستیکی عریض‌تر در دهانهٔ گلگیرها، رینگ‌های ۱۹ اینچی خاکستری مات و طرح دورنگ خاکی و خاکستری بدنه که یادآور لندکروزر FJ۴۰ است اشاره کرد. در همین حال، تویوتا برای نسخه‌های معمولی رافور اروپایی مدل ۲۰۲۲ هم رینگ‌های ۱۰ پرهٔ جدیدی را طراحی کرده که در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی براق ارائه می‌شوند.

معرفی تویوتا رافور ادونچر با ظاهر خشن‌تر +عکس

رافور ادونچر در داخل به تودوزی چرم مصنوعی مشکی‌رنگ با دوخت نارنجی‌رنگ و پارکابی‌های اختصاصی مجهز شده است. علاوه بر این، حالا همهٔ نسخه‌های رافور اروپایی از تنظیم برقی استاندارد صندلی‌های جلو، دکمه‌های چراغ‌دار بالابر پنجره‌ها و پورت‌های USB-C جدید برای شارژ دستگاه‌ها بهره‌مند شده‌اند. همان‌طور که انتظار می‌رفت اما زیر کاپوت هیچ تغییری صورت نگرفته و رافور ادونچر با قوای محرکهٔ هیبریدی تویوتا و سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد ارائه می‌شود.

معرفی تویوتا رافور ادونچر با ظاهر خشن‌تر +عکس

این قوای محرکه از یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو به همراه دو موتور الکتریکی تشکیل شده که مجموعاً ۲۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۲۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. تویوتا ظرفیت بکسل این رافور هیبریدی را هم ۱۶۵۰ کیلوگرم اعلام کرده است. در اروپا در ابتدا فروش رافور ادونچر مدل ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد و سپس دیگر نسخه‌های این کراس‌اوور ژاپنی با به‌روزرسانی‌های مدل ۲۰۲۲ از سه‌ماههٔ اول سال آینده به بازار خواهند آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب