سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53320
|
11:18 - 1400/06/20
نسخه چاپی

فرماندار مهران گفت:

تردد مسافر از مرز رسمی مهران ممنوع است

تردد مسافر از مرز رسمی مهران ممنوع است
فرماندار مهران گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا تردد مسافر از مرز رسمی و بین المللی مهران به کشور عراق ممنوع و از ورود زائران در مبادی ورودی به این شهرستان جلوگیری می شو

به گزارشايلام بيدار،مجید کاکی فرماندار مهران گفت:با توجه به محدودیت های کرونایی و حفظ سلامت هموطنان، مرز بین المللی مهران با کشور عراق همچنان برای خروج عاشقان حسینی در ایام اربعین بسته است و هیچ گونه خدمات گذرنامه ای نیز در این رابطه ارائه نمی شود.

وی از عودت بیش از ۵۰ نفر از زائران در شبانه روز گذشته که قصد خروج از مرز مهران برای زیارت اربعین حسینی(ع) را داشتند خبر داد و از مردم خواست: تا به هیچ عنوان به مرز مهران مراجعه نکنند زیرا در شرایط کنونی امکان حضور زائران در عراق مهیا نیست و امکان تردد به شهرهای مذهبی عراق در آستانه اربعین حسینی از این مرز رسمی وجود ندارد.

فرماندار مهران در خصوص فعالیت تجاری در مرز نیز بیان کرد: قسمت تجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی  فعال و اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد.

کاکی از تعغییر رنگ بندی کرونایی در این شهرستان از وضعیت قرمز به نارنجی خبر داد و بیان کرد: لازم است که مردم همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی، ماسک زدن و عدم حضور در نشست های خانوادگی را جدی بگیرند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد