سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53293
|
08:13 - 1400/06/17
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت:

افزایش 18 درصدی پرداخت زکات در ایلام

 افزایش 18 درصدی پرداخت زکات در ایلام
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در ۵ ماهه نخست امسال مردم استان ۵۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سابق قبل با افزایش ۱۸ درصدی مواجه بوده است.

به گزارشايلام بيدار،قنبر موسی‌نژاد  با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد زکات استان ایلام توسط مردم روستا پرداخت می‌شود گفت: در ۵ ماهه نخست امسال مردم استان ۵۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سابق قبل با افزایش ۱۸ درصدی مواجه بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت تاکنون ۵۳۰ رأس دام زنده به عنوان زکات جمع آوری شده و پیش بینی می‌شود این تعداد تا پایان امسال به حدود ۸۰۰ رأس برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: با توجه به سیاست‌های توانمندسازی کمیته امداد، امسال از محل جمع آوری زکات دام برای ۳۲۰خانوادهشغل ایجاد شده و در این زمینه شهرستان دهلران مقام نخست این استان را به دست آورده است.

موسی‌نژاد عنوان کرد: همچنین در این مدت برای ۶ زوج جهیزیه با مبلغ پرداختی به هر زوج ۴۰ میلیون تومان؛ پرداخت کمک هزینه درمان به  ۷۵۰ خانواده نیازمند، ۳۹ مورد تأمین مسکن، به ۴ هزار و ۵۰۰ نفر کمک هزینه معیشت و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر کمک موردی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد