سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53292
|
10:45 - 1400/06/16
نسخه چاپی

کارشناس مسائل اقتصادی:

اقتصاد کشور نیازمند تحول است ؛ ضرورت بازنگری در حوزه اجرای برنامه های اقتصادی

اقتصاد کشور نیازمند تحول است ؛ ضرورت بازنگری در حوزه اجرای برنامه های اقتصادی
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: اقتصاد کشور نیازمند تحول است و در حوزه اجرای برنامه های اقتصادی باید بازنگری صورت گیرد.

"علی فریادی"،  کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار گفت: در زمینه اقتصادی دولت سیزدهم نیازمند بازنگری در خصوص نحوه اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ودر نهایت حل مشکلات معیشتی مردم است.

وی افزود: در بسیاری از بخش ها برنامه هایی که اجرا می شود باید ختم به این شود که کشور را از وابستگی اقتصادی نجات داده ومشکلات معیشتی مردم را حل کند.

فریادی در ادامه گفت: در حوزه اقتصاد دیجیتال متاسفانه گام های مهمی برداشته نشده و این حوزه همچنان صنعتی نشده است که نیاز است در بخش هایی مانند تولید نرم افزار ، بازی های رایانه ای ، سایت ها ، بازار دیجیتال و ... نتوانسته ایم ورود موثر و مفید داشته باشیم.

کارشناس مسائل اقتصادی در ادامه گفت: در بخش هایی مانند خودرو سازی متاسفانه به بازاری برای دلالان و سودجویان مبدل گشته در حالی که خودروهای بی کیفیت با قیمت گزاف به مردم ارائه می شود.

وی بیان داشت: همچنین اجرای سیاست های اشتباه در سال های گذشته باعث ضرر وزیان زیادی به مردم شده که بازار امروز کشور بیش از هرچیزی نیازمند ثبات و در نظر گرفتن مشکلات مردم است.

فریادی تصریح کرد: باید مدیران ناکارآمد را از بدنه دولت حذف کرد تا شاهد تحول و پویایی در حوزه اقتصاد باشیم و همچنین تولید در بخش های مختلف باعث رشد اقتصادی و عدم نیاز به مذاکرات بی فایده باشد چرا که ایران اسلامی دارای ظرفیت هایی است که در صورت بهره گیری درست از آن می توان به قله های موفقیت دست یافت.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد