سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 53254
|
09:52 - 1400/06/13
نسخه چاپی

گروههای جهادی الگوی موفق خدمت رسانی هستند ؛

خدمت رسانی گروههای جهادی در روزهای کرونایی ؛ وقتی ویروس منحوس هم مانع از خدمت به مردم نشد

خدمت رسانی گروههای جهادی در روزهای کرونایی ؛ وقتی ویروس منحوس هم مانع از خدمت به مردم نشد
گروههای جهادی ثابت کرده اند که همیشه ودر همه حال در حل مشکلات مردم پیشگام هستندو با این وجود بدون هیچ چشم داشتی وبا وجود شرایط کرونایی به مردم خدمت می کنند.

به گزارشايلام بيدار، همیشه ودر هر جایی خدمت رسانی به مردم امری مقدس محسوب می شود که در این میان هستند کسانی که بدون چشم داشت در خدمت مردم هستند و آن گروههای جهادی هستند.

گروههای جهادی خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند که که در هرجایی که نیاز باشد ورود کرده و مشکلات مردم را حل می کنند واین درواقع خط مشی خدمت رسانی گروههای جهادی است.

گروههای جهادی الگوهای خوبی برای مسئولین کشوری هستند که با کمترین امکانات بهترین بازدهی دارند ومنتظر بیگانگان برای کمک نمی مانند.

اگر درباره گروههای جهادی به درستی تحقیق وتفحص شود می توان دید که ترکیبی از استعدادهای ناب در کنار همدیگر یک گروه را تشکیل می دهند که نقاط ضعف همدیگر را پوشش داده وکار را به نحواحسنت انجام می دهند ودراین گروه هیچ استعدادی هدر نمی رود.

سلامت خانواده ام را مدیون گروههای جهادی هستم

یکی از شهروندان هلیلانی ساکن زردلان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: تا قبل از ورود گروههای جهادی در منطقه ای زندگی می کردیم که خطرات مختلفی من وخانواده ام را تهدید می کرد وهر لحظه به علت نبود سرپناه مناسب منتظر مرگ عزیزانمان بودیم.

وی اظهار کرد: ما در یکی از محروم ترین مناطق کشور زندگی می کنیم وتوان ساختن خانه را نداشتیم ولی با ورود گروههای جهادی جرقه ی امید در دل ما روشن شد.

این شهروند هلیلانی خاطرنشان کرد: گروههای جهادی ، سپاه وبسیج بدون هیچ چشم داشتی ما را صاحب خانه کرده  وگروههای جامعه پزشکی به منطقه ما اعزام کردند که این خدمت بزرگ آن ها امید را در دل ما زنده کرد.

گروههای جهادی همیشه آماده خدمت گذاری هستند

"عدنان اقبالی" از اعضای گروههای جهادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدارگفت: گروههای جهادی در هرکجا که لازم باشد در لبیک به فرمان رهبر انقلاب وارد میدان شده وبه مردم خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار کرد: شوق خدمت به مردم خستگی را از تن ما بیرون می کشد وبه همین دلیل همیشه آماده خدمت رسانی هستیم.

اقبالی تصریح کرد: در گروههای جهادی همه در کنار هم هستند وبرای خدمت رسانی از یکدیگر سبقت می گیرند ودراین کارهای خداپسندانه اشتیاق خاصی در نوجوانان وجوانان دیده می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

این عضو گروههای جهادی بیان داشت: جوانانی که در گروههای جهادی فعالیت می کنند آماده خدمت گذاری در همه عرصه ها هستند به شرطی که استعدادهای آن ها مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

گروههای جهادی الگوی خوبی برای حل مشکلات مردم هستند

"علی فریادی" کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: گروههای جهادی الگوی خوبی برای حل مشکلات مردم هستند به شرطی که مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی اظهار کرد: اقتصاد کشور باید از مدل های غربی خارج شده ومدل اسلامی جایگزین آن شود و محور مردم باشند تا امروز شاهد چنین وضع اقتصادی نباشیم.

فریادی در ادامه گفت: حل مشکل اقتصادی همتی مانند گروههای جهادی می خواهد که با کمترین امکانات بهترین نتایج رقم می خورد.

کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: الگوی خدمت رسانی گروههای جهادی هم بی نظیر است به طوری که در هرگروه هر فردی وهرخدمتی مهم است وهمه افراد از کار خود راضی هستند وبدون هیچ چشم داشتی کارهای بزرگی در مناطق مختلف کشور رقم می زنند.

گروههای جهادی الگوی موفق خدمت رسانی هستند

حجت الاسلام "عمران احمدی" مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: گروههای جهادی الگوی موفق خدمت رسانی هستند که در هرکجا که ورود کرده اند به نتایج خوبی در کمترین زمان ممکن حاصل شده است.

وی اظهار کرد: نکته مهم در خصوص گروههای جهادی این است که خدمت رسانی آن ها محدود به زمان ومکان یا یک فعالیت خاص نمی شود بلکه گاهی بنا به ضرورت در فعالیت فرهنگ وگاهی هم در فعالیت اقتصادی شرکت می کنند وترکیب آن ها را استعدادهای مختلفی تشکیل می دهند که هرکسی در رابطه با استعداد وتوانایی خودش فعالیت می کند به همین دلیل کارخستگی به همراه ندارد.

احمدی در ادامه گفت: الگوی گروههای جهادی باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد چرا که پرکندگی این گروهها در سطح کشور وهمچنین رشته فعالیت آن ها بنا به نیاز هر منطقه توانسته به  جنگ محرومیت در مناطق مختلف کشور برود.

مدرس دانشگاه تصریح کرد: نتایجی که گروههای جهادی هم برجای گذاشته اند هم شگفت انگیز بوده تا جایی که حتی مشاهده می شود در مقیاس بزرگ برای یک منطقه محروم توسط گروههای جهادی خانه ساخته شده یا مدارس آباد شده اند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد