سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53236
|
09:03 - 1400/06/09
نسخه چاپی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت:

راه اندازی سه نقاهتگاه بیماران کرونایی در ایلام

 راه اندازی سه نقاهتگاه بیماران کرونایی در ایلام
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: سه نقاهتگاه بیماران کرونایی در سه شهرستان این استان با تجهیزات ارسالی جمعیت هلال احمر کشور تجهیز شده است.

به گزارشايلام بيدار،علی اصغر علی اکبری با بیان اینکه این سه نقاهتگاه در شهرستان‌های دره شهر، آبدانان و دهلران برپا شده است افزود: این نقاهتگاه‌ها به ۳۰ تخت بیمارستانی و ۲۰ تخت خوابگاهی، ست امکانات اولیه پزشکی نظیر ساکشن، ترالی پانسمان و دستگاه ساکشن و کپسول اکسیژن مجهز شده است.

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: این نقاهتگاه‌ها در سالن‌های ورزشی سپاه پاسداران تعیین شده از سوی ستاد کرونای شهرستان‌ها و با نظر دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی کرونا مورد استفاده برای بیماران کرونایی قرار خواهند گرفت.

علی اکبری مشارکت در طرح شهید سپهبد سلیمانی در کنار سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی، اجرای طرح نذر سلامت، آمران سلامت، کنترل مبادی مرزی، مشارکت در طرح اعمال محدودیت تردد در ورودی‌های استان، توزیع بسته های معیشتی و پرداخت کمک هزینه به بیماران کرونایی و همکاری اعضا در مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی را از جمله دیگر فعالیت‌های این جمعیت در حوزه کروناعنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد