سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 53235
|
08:59 - 1400/06/09
نسخه چاپی

ایلام بیدارگزارش می دهد؛

مردم روستای " ویله " ایوان در انتظار روشنایی

مردم روستای " ویله " ایوان در انتظار روشنایی
روستای ویله از توابع شهرستان ایوان است که مردم این روستا از عدم روشنایی معابر گله مندندوخواستار رسیدگی از سوی مسئولان هستند.

به گزارشايلام بيدار، طراحی روشنایی معابرروستایی  نه تنها موضوعی صرفا تزئینی نیست ، بلکه روشی در جهت تامین امنیت و آرامش بیشتر محیط است  و روشنایی مناسب کوچه ها،معابر باعث ارتقای امنیت و رضایتمندی ساکنین می شود.

تاریکی همیشه برای آدمی هراس آور بوده است و در مقابل ، استفاده از نور برای روشنایی در فضاهای ناایمن و فضاهای بی‌دفاع موجب افزایش امنیت می‌شود.

روستای ویله از توابع شهرستان ایوان در فاصله چند کیلومتری بخش زرنه واقع شده است،متاسفانه در این روستا معابر فاقد روشنایی می باشد که این امر باعث شده که ساکنین تماس هایی را با این پایگاه خبری مبنی بر پیگیری این موضوع داشته باشند.

یکی  از ساکنین این روستا در گفتگو باخبرنگار ما اظهار کرد: همانطور که می دانید شغل اکثر ساکنین کشاورزی و دامداری  است ،نبود روشنایی در معابرزمینه  سواستفاده برخی از افراد از محیط تاریک روستا شده است به همین خاطر برخی از ساکنین خودسرانه از برق شخصی خود روشنایی درب منزل را تامین نموده اند که این خود متحمل  هزینه هایی برای ساکنین شده است.

وی اظهار کرد : چندین مرتبه این موضوع به عناوین مختلف انعکاس داده شده است ،ولی متاسفانه تاکنون اقدامی در این زمینه نشده است

وی بیان کر:پیگیری های مکرری در این راستا صورت گرفته است که منجر به قول هایی از طرف مسئولین اجرایی مبنی بر اجرای طرح زوشنایی معابر روستا شده که متاسفانه تاکنون هیچ گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی گفت: تامین روشنایی معابر از مطالبات بحق است که لازم است در راستای رفاه ساکنین به آن جامه عمل پوشانده شود.

حال با توجه به اینکه ساکنین روستا از اقشار زحمت کش جامعه هستند لازم وضروری است که مسئولین شهرستان در این زمینه عنایت ویژه ای را داشته باشند.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب