سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52932
|
08:49 - 1400/05/12
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

وجود روحیه حسینی(ع) بسیاری از تهدیدات را به فرصت کرده است

وجود روحیه حسینی(ع) بسیاری از تهدیدات را به فرصت کرده است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: وجود روحیه حسینی(ع) و فاطمی(س) در ملت ایران همواره موجب شده این ملت در مقاطع حساس حماسه ساز باشند و بسیاری از تهدیدات را به یک فرصت تبدیل کند.

به گزارشايلام بيدار، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت میثم تمار و روز مداح با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، سردار کریمیان، جانشین سپاه اميرالمؤمنين(ع) و مدیر کل تبلیعات اسلامی استان در محل سالن همایش های هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این همایش با اشاره به در پیش رو بودن ایام ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: وجود روحیه حسینی(ع) و فاطمی(س) در ملت ایران همواره موجب شده این ملت در مقاطع حساس حماسه ساز باشند و بسیاری از تهدیدات را به یک فرصت تبدیل کند.

وی اظهار کرد: در کنار این اما امروز جایگاه هیئت و مداحی در کشور یک جایگاه با اهمیت محسوب می شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: مداحان به واسطه ارتباط با اهل بیت (س)و حضور در بین اقشار مردم وظایف سنگین و خطیری بر عهده دارند و باید با ظرایف مداحی، بر خطرات موجود در مسیر فعالیت خود اشراف داشته باشند.

"مهدی کریمی"، مسئول سازمان بسیج مداحان استان ایلام نیز در این همایش گفت: با توجه به اینکه سالروز شهادت میثم تمار به عنوان روز بسیج مداحان نام‌گذاری شده، به همین جهت همایش قشر بسیج مداحان استان ایلام در آستانه ماه محرم برگزار شده است.

به گفته وی، این همایش با هدف بیان معارف اهل بیت (ع)، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و نیز بصیرت‌افزایی مداحان برپا شده است.

در پایان این برنامه از کتاب شعر مذهبی کردی "زه ییتون و مه ر جان" به شاعری "فرهاد شاهمرادیان" رونمایی شد.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب