سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52915
|
08:32 - 1400/05/11
نسخه چاپی

معاون بهداشتی دانشگاه ایلام:

گروه های هدف برای واکسناسیون تعلل نکنند

گروه های هدف برای واکسناسیون تعلل نکنند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: افرادی که جزو گروه هدف برای واکسیناسیون هستند، به خصوص افراد بالای ۵۸ سال برای واکسینه مراجعه کنند و بیش از این تعلل نکنند.

به گزارشايلام بيدار،جمیل صادقی فر"،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: گروه های هدف بخصوص افراد مسن برای در بحث تزریق واکسن تعلل نکنند چرا که  ممکن است هزینه های سنگینی شاید به قیمت از دست دادن زندگیشان به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: شرایط بستری‌های کرونا  در استان نگران کننده است و بیشتر درگیری ریه در مبتلایان جدید بسیار بالاست و جوانان به دلیل مراجعه دیرهنگام با درگیری ۷۰ درصد ریه وارد بیمارستان می‌شوند.

صادقی فر افزود: این طول هفته جاری  واکسیناسیون سایر گروه ها از قبیل خبرنگاران، بانکی ها، زندانیان، اساتید و حمل و نقل باید پیگیری می شود.

 معاون بهداشتی علوم دانشگاه ایلام  گفت: از گروه های هدف در بحث واکسناسیون  انتظار همراهی می رود که قرار است واکسینه شوند.

صادقی فر ادامه  کرد: از شهروندان  در کل استان  تقاضا داریم با آرامش، حوصله و با رعایت نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا همکاران دانشگاه علوم پزشکی نیز بتوانند به بهترین شکل به مردم خدمات را ارائه دهند.

وی در خصوص واکسن معلمان غیربومی نیز گفت: اکثر فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش مهران غیر بومی هستند، ترجیح با تزریق در محل هر شهرستان است اما با این وجود در صورت هماهنگی قبلی آموزش و پرورش مشکلی برای تزریق واکسن معلمام در شهرستان محل اقامت وجود ندارد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب