سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52913
|
08:13 - 1400/05/11
نسخه چاپی

معاون استاندار:

صحت انتخابات شورای شهر ایلام تایید شد

صحت انتخابات شورای شهر ایلام تایید شد
معاون سیاسی، امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات ایلام گفت: صحت انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام بصورت قطعی مورد تایید قرار گرفت و مراتب توسط ستاد انتخابات کشور به استان ابلاغ شد.

به گزارشايلام بيدار،"الیاس فتاحی"،معاون سیاسی، امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات ایلام گفت : بنابر نامه مورخ ۵ / ۵/ ۱۴۰۰ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و به استناد صورتجلسه مورخ ۴/ ۵ / ۱۴۰۰ هیات نظارت، انتخابات شوراها اسلامی در حوزه انتخابیه شهر ایلام بصورت قطعی تایید شد.

وی افزود: این حکم توسط ستاد انتخابات کشور به استان ایلام ابلاغ شده و رسماً اعلام می شود.

معاون استاندار ایلام به میزان شعب در نظر گرفته در انتخابات اخیر استان اشاره کرد و گفت: ۸۲۶ شعبه در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش بینی شده بود.

فتاحی با بیان اینکه ایلام در این انتخابات رتبه سوم کشور از نظر مشارکت سیاسی را به خود اختصاص داد، یادآور شد: در این راستا باید از حضور پرشور و حماسی مردم و تمامی دست اندرکاران امر انتخابات تشکر و قدردانی کنیم.

وی با قدردانی از مردم استان، امام جمعه ایلام ، ائمه جمعه تمامی شهرستان ها، شورای تامین، بازرسان نظارت و اجرایی، نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه، صداوسیما، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، و مرزبانی برای کمک به هر چه باشکوه برگزار شدن انتخابات در این استان بیان کرد: ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و شورا ها نیز در رقم زدن این حماسه بزرگ نقش خود را بخوبی ایفا کردند.

وی از رشد ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته در این استان خبر داد و یادآور شد: تصمیم افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد