سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52904
|
09:30 - 1400/05/10
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام ۹۸ درصد پیشرفت دارد

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام ۹۸ درصد پیشرفت دارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام ۹۸ درصد پیشرفت دارد، گفت: این طرح هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارشايلام بيدار،"محمد کریمیان "،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام یک پروژه عظیم درمانی است که بسیاری از نیازهای استان را در حوزه درمان رفع خواهد کرد.

وی گفت: این بیمارستان در مساحتی بالغ بر ۶۵ هزار مترمربع و زیربنای ۳۳ هزار مترمربع ساخته شده و دارای پیشرفت ۹۸ درصدی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه از دلسوزی و احساس مسئولیت همه عزیزانی که دغدغه راه‌اندازی و افتتاح این بیمارستان را دارند تقدیر و تشکر می‌کنم، افزود: هدف همه ما این است که یک بیمارستان تکمیل و مجهز به استان تحویل داده شود و در این راستا دغدغه‌ای نداشته باشیم.

۶۰ درصد تجهیزات مربوط به بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام وارد استان شد

کریمیان تصریح کرد: این بیمارستان ابتدا یک بیمارستان جایگزین بود اما با پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که داشتیم، این بیمارستان به عنوان یک بیمارستان جدیدالاحداثدر نظر گرفته شد که امتیاز بزرگی برای استان محسوب می‌گردد.

وی گفت:در رابطه باتشکیلات نیروی انسانی، کارهای آن توسط دانشگاه انجام شده و در سازمان برنامه و بودجه نیز تعداد ۶۳۸ نفرکادرپرستاری و درمانی برای آن مصوب کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکیایلاماضافه کرد: بالغ بر ۶۰ درصد تجهیزات مربوط به بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام وارد استان شده و ۴۰ درصد باقی مانده نیز ممکن است تا ۱۰ روز آینده وارد استان شوند.

کریمیان افزود: وزیر بهداشت همواره پیگیر مسائل مربوط به بیمارستان بوده‌اند و ظرف همین هفته نیز قول مساعد مبنی بر اختصاص یک دستگاه سیتیاسکن به استان را داده‌اند که در این راستا مکاتبات مربوطه را انجام داده‌ایم.

وی گفت: یکسری نواقص در ساختمان بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی وجود دارد و تا زمانی که رفع نقص صورت نگیرد، ما هم راضی نیستیم بیمارستان را تحویل بگیریم.

احتمالاً این بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکیایلامبیان کرد: تمام اعتبارات مربوط به این پروژه عظیم درمانی ۲۸۰ میلیارد تومان بوده و ۳۰ میلیارد هم پیمانکار طلب دارد که این طلب توسط وزارتخانه پرداخت خواهد شد.

وی گفت: تمام اعتبارات و مسائل مربوط به بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام توسط سازمان برنامه و بودجه تامین شده و در این راستا دغدغه‌ای وجود ندارد.

کریمیان بیان کرد: برخی از مسائل و موضوعات از جمله احداث مرکز پرتودرمانی وپدبالگرد، اقداماتی هستند که توسط دانشگاه به این بیمارستان اضافه شده و توسط دانشگاه هم انجام خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: احتمالاً این بیمارستان در هفته دولت به بهره برداری برسد و رفع نقص کامل از آن تا آنموقعانجام خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد