سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52858
|
09:35 - 1400/05/04
نسخه چاپی

فرماندار دهلران:

فرمانداری ویژه دهلران هفته آینده آغاز به کار می کند

فرمانداری ویژه دهلران هفته آینده آغاز به کار می کند
فرماندار شهرستان دهلران گفت: هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان استانی به طور رسمی فرمانداری ویژه دهلران آغاز به کار می کند.

به گزارشايلام بيدار،مجید عسگری "،فرماندار دهلران؛در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران اظهار کرد: به رغم وجود مشکلات که در راستای تصویب فرمانداری ویژه بود، ولی با پیگیری مسئولان استانی خواسته به حق مردم دهلران در هیئت دولت به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب فرمانداری ویژه می‌توان یک حرکت رو به جلو برای توسعه شهرستان دهلران تلقی کرد.

فرماندار دهلران گفت: با توجه به اینکه هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور و مقامات استانی فرمانداری ویژه افتتاح می‌شود، چندین کمیته برای برنامه ریزی لازم با محوریت معاون برنامه ریزی فرمانداری تشکیل شده است.

وی گفت: همه دستگاه‌های شهرستان باید همکاری لازم برای باشکوه برگزار کردن این رویداد مهم با کمیته‌های تشکیل شده داشته باشند.

عسگری عنوان کرد: آذرماه سال جاری کنگره سه هزار شهید استان برگزار می‌شود، لذا همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را برای برگزاری باشکوه این مراسم با دبیرخانه شهرستان داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح تفصیلی شهر دهلران در دست تهیه است و همه ادارات نهادها که نیازمند زمین و محیط اداری حداقل برای ۵۰ سال آینده هستند باید درخواست نیازمندی خود را به شهرداری دهلران ارسال کنند تا نیازمندی‌های اداری در این طرح لحاظ شود.

فرماندار دهلران گفت: مدیران باید پیگیر مطالبات مردم در سطح استان باشند و نباید تنها به منابع کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اعتبارات تکیه کنند و برای جذب اعتبارات بیشتر با مدیران کل و دستگاه‌های خود در سطح کلان رایزنی لازم را داشته باشند.

وی گفت: بحث واکسیناسیون در شهرستان به خوبی در حال انجام است و باید اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد تا مردم در مقابل این ویروس واکسینه شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد