سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52820
|
08:57 - 1400/04/28
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خبر داد؛

کاهش ۳۰ درصدی جابجایی مسافر در استان ایلام به دلیل کرونا

کاهش ۳۰ درصدی جابجایی مسافر در استان ایلام به دلیل کرونا
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از کاهش ۳۰ درصدی جابجایی مسافر در استان ایلام به دلیل کرونا خبر داد و گفت: سالانه ۶ میلیون مسافر در استان جابجا می شود.

به گزارشايلام بيدار،"نورالله دلخواه"، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: یکی از عناصر کلیدی در توسعه اقتصادیحمل و نقلاست،حمل و نقلدر تمام امورات زندگی ما نقش بسزا و بی بدیلی را دارد.

وی اضافه کرد:حمل و نقلاستان با توجه به جوان بودن ناوگان، بالاتر از حد متوسطکشوریقرار دارد، هم اکنون ۱۲۷ شرکتحمل و نقلفعال در زمینه حمل کالا و مسافر در استان فعال است.

دلخواه با اشاره به اینکه ۷۴ شرکت مسافری و ۵۳ شرکتحمل و نقلبار و کالا در استان فعال است، افزود: حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ ناوگانحمل و نقلباریو مسافری در استان فعال است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقلجاده‌ایایلامعنوان کر: درحمل و نقلعمومی همچنین یک هزار و ۲۷۰ دستگاه مسافری و سه هزار و ۲۰۰ دستگاهباریو هفت هزار وانت بار در استان فعال هستند، حدود هفت هزار راننده در استان کارت هوشمند خود را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: سالانه حدود ۲.۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری در سطح استان حمل، همچنین سالانه حدود ۶ میلیون مسافر در استان جابجا می‌شود.

حمل سه هزار و ۵۰۰ تن نهاده دامی به استان ایلام

دلخواه افزود: در این شرایط کرونایی تقریباً حمل مسافر در استان ایلام حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقلجاده‌ای ایلام افزود: در محورهای استان نیز سالانه بیش از ۳۰ میلیون تردد صورت می‌گیرد، حدود ۱۲۰ دوربین نظارتی و تصویری ثبت تخلف در راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

دلخواه عنوان کرد: با توجه به اینکه حمل کالاهای اساسی از بنادر هم اکنون وجود دارد، نیاز است رانندگان در بخشحمل و نقلهمتی به خرج دهند که این بارها هر چه سریع‌تر تخلیه شود و به دست مصرف کنندههابرسد.

وی گفت: سهمیه ۶۰ سرویس در روز برای استان ایلام درنظر گرفته شده که بارها از بنادر به استان حمل شوند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقلجاده‌ای ایلام بیان کرد: حدود سه هزار و ۵۰۰ تن نهاده دامی شامل ذرت، جو و کنجاله سویا سهم استان ایلام است که بیش از نصف این مقدار تاکنون حمل شده است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب