سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52795
|
19:50 - 1400/04/24
نسخه چاپی

ماموریت رئیس قوه قضاییه به دادگستری ایلام؛

بنگاه‌های تعطیل شده به خاطر مشکلات بانکی احیا شوند

بنگاه‌های تعطیل شده به خاطر مشکلات بانکی احیا شوند
مجموعه استان هر پروژه سرمایه‌گذاری نیمه تمامی که می‌تواند نقش موثری در افزایش اشتغال و رونق اقتصادی استان ایلام داشته باشد را احصاء کرده و برای پیگیری در اختیار ما قرار دهد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای تامین استان ایلام  که عصر امروز در استانداری ایلام برگزار شد در جمع خبرنگاران مهمترین مسئله استان ایلام را موضوع بیکاری عنوان کرده و اولویت اصلی همه دستگاه‌ها در این استان را برنامه دراز مدت برای حل این مشکل عمده و مهم استان عنوان کرد و گفت: لازم است که مجموعه استان هر پروژه سرمایه‌گذاری نیمه تمامی که می‌تواند نقش موثری در افزایش اشتغال و رفع مشکلات و رونق اقتصادی استان ایلام داشته باشد را احصاء کرده و برای پیگیری در اختیار ما قرار دهد.

وی اظهار کرد: ما با همه امکانات خود پیگیر رفع مشکلات این پروژه‌ها خواهیم بود و این امید نیز وجود دارد که در دولت جدید این طرح‌ها به سرانجام برسد چرا که آیت الله رئیسی انگیزه لازم در این زمینه را دارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به وجود برخی مشکلات و مسائل قضایی در موضوع سرمایه گذاری و واحدهای اقتصادی فعال استان ایلام نیز اشاره کرد و افزود: دستگاه قضایی آماده است که هر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد را رفع کرده و برای رونق تولید تلاش کند.

انتهای پیام/ک

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب