سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 52733
|
00:02 - 1400/04/29
نسخه چاپی

آشنایی با پارک آب و آتش + عکس پل طبیعت

 آشنایی با پارک آب و آتش + عکس پل طبیعت
ارک آب و آتش یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین پارک ها در شمال تهران است. در این پارک امکانات بسیار متنوع و جذابی وجود دارد که شما می توانید در هر فصل از سال به آن جا بروید و از مناظر زیبای آن بهره مند شوید.به جرئت می توان گفت پارک آب و آتش یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می شود.

به گزارشايلام بيدار،

پارک آب و آتش یا بوستان حضرت ابراهیم

پارک آب وآتش در سال 1388 توسط محمد باقر قالیباف، شهردار وقت تهران بازگشایی شد. مساحت این پارک، تقریبا 24000 مترمربع است، که در مجموعه اراضی عباس آباد و در قلب تهران قرار دارد. پارک آب و آتش یکی از مجهزترین بوستان های تهران محسوب می شود.

 

برای مثال مجهز به چهار برج آتش، چادری 700 متری با روی گردان 370 نفره، آمفی تئاتر، کالسکه رانی، فانوس دریایی، آلاچیق، پل ابریشم، لانه کبوترها، فودوکورت های راه چوبی، جزیره، محوطه اسکیت سواری و دوچرخه سواری است. در حقیقت، پارک آب و آتش، مجموعه ای از بوستان های منظومه شمسی، نوروز و بوستان بنادر می باشد. در داخل پارک آب و آتش، پرده های فولادینی قرار دارند که صحنه هایی از زندگی حضرت ابراهیم را به تصویر کشیده اند. بدین جهت، این پارک به بوستان حضرت ابراهیم نیز شناخته شده است.

 

امکانات پارک آب و آتش

• پل طبیعت

پل طبیعت، به دلیل برخورداری از امکانات بی نظیر به یکی از نماد های پایتخت (تهران) تبدیل شده است. این پل از سه طبقه تشکیل شده که در هرطبقه امکاناتی از قبیل کافه، رستوران، فضای سبزو نیمکت های چوبی زمینه ی پیاده روی و لذت را برای عموم مردم به ارمغان آورده است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب