سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52640
|
08:56 - 1400/04/02
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

برخی کارشکنی ها باعث ایجاد مشکلات امروز شده است/ کسانی که از وضعیت کم آبی سوء استفاده می کنند باید منتظر برخورد قانون باشند

برخی کارشکنی ها باعث ایجاد مشکلات امروز شده است/ کسانی که از وضعیت کم آبی سوء استفاده می کنند باید منتظر برخورد قانون باشند
امام جمعه ایلام گفت: برخی کارشکنی ها باعث ایجاد مشکلات امروز شده است.

 حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام در گفتگو با خبرنگارايلام بيدار گفت: باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم باشیم و در حد توانمان مشکلات مردم را حل کرده و شنونده مشکلات مردم باشیم.

وی افزود: از آغاز انقلاب تاکنون در تحریم بوده ایم و دشمنان درصدد ضربه زدن به ما هستند که برخی کارشکنی ها باعث شده تا مشکلات به وجود بیاید و برخی نااهلان توانمندی ها را به هدر داده اند.

کریمی تبار در ادامه گفت: سامانه گرمسیری در نامه ای به رهبر انقلاب پیگیری شده که اجرای آن آثار زیادی برای استان ایلام خواهد داشت.

امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز عشایر و دامداران نیازمند توجه ویژه هستند که کار خرید دام تضمینی در ایلام آغاز شده که صحبت هایی برای افزایش سقف صورت گرفته همچنین از طریق ستاد اجرایی حضرت امام (ره) قول داده شده که پیگیری شود.

وی بیان داشت: پیگیری هایی برای احداث سد چناره صورت گرفته که قول تامین اعتبار آن متناسب با وضعیت اقتصادی کشور داده شده است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: امروز در شرایط کم آبی قرار داریم ولی عده ای سوء استفاده کرده و در خانه باغ ها شروع به کاشت درختان آبی در زمین های دیم کرده اند که این امر باعث شده که برخی مناطق با مشکل کم آبی موجه هستند وبخش عمده آب روستا برای این درختان استفاده شود بنابراین باید تمهیداتی اندیشیده شود که دراین مناطق از درختانی استفاده شود که در مقابل کم آبی مقاوم هستند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب