سرویس: سیاسی
کد خبر: 52637
|
07:57 - 1400/04/02
نسخه چاپی

آمریکا سایت شبکه حرم «امام حسین» را هم مسدود کرد

آمریکا سایت شبکه حرم «امام حسین» را هم مسدود کرد
وزارت دادگستری آمریکا شامگاه سه شنبه در ادامه اقدام خود در مسدود کردن رسانه‌های محور مقاومت اقدام به مسدود کردن سایت شبکه کربلاء وابسته به حرم امام حسین علیه السلام کرد.

به گزارشايلام بيدار، وزارت دادگستری آمریکا شامگاه سه شنبه اقدام به مسدود کردن سایت شبکه کربلاء، وابسته به حرم امام حسین علیه السلام کرد.

این شبکه اقدام به پخش زنده مراسم‌هایی می‌کند که در حرم امام حسین علیه السلام برگزار می شود.

 

دولت آمریکا همچنین سایت شبکه ماهواره ای آفاق وابسته به حزب الدعوه عراق را نیز از دسترس خارج کرد.

سایت شبکه ماهواره‌ای آسیا وابسته به مؤتمر الوطنی عراق نیز توسط دولت آمریکا مسدود شده است.

دولت آمریکا سایت شبکه ماهواره‌ای النعیم وابسته به آیت‌الله الیعقوبی از مراجع تقلید عراق را نیز از دسترس خارج کرده است.

 

وزارت دادگستری آمریکا که از عصر روز سه‌شنبه طی اقدامی چند وب سایت متعلق به جریان مقاومت عراق را از دسترس خارج کرده بود، دقایقی قبل سایت «الفرات نیوز» وابسته به سید عمار حکیم و جریان حکمت ملی عراق را نیز از دسترس خارج کرد.   این وزارت ساعاتی پیش سه سایت «المعلومه»، «کتائب حزب الله» و «کاف مدیا» را نیز از دسترس خارج کرده بود.

شامگاه سه‌شنبه عکسی روی وب‌سایت چندین رسانه متعلق به جریان مقاومت از جمله وب‌سایت‌های «العالم»، «المسیره» و پرس‌تی‌وی قرار گرفت که نشان می‌دهد دولت آمریکا این وب‌سایت‌ها را توقیف کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد علاوه بر العالم، وب‌سایت‌های المسیره و پرس‌تی‌وی، احتمالاً چندین وب‌سایت متعلق به جریان مقاومت از جمله المعلومه عراق نیز از دسترس خارج شده‌اند.

در تصویری که برای اعلام مسدودی این رسانه‌ها روی این وب‌سایت‌ها قرار داده شده به قوانینی برای توجیه این اقدام استناد شده که به دولت آمریکا اجازه می‌دهد دارایی‌های نهادهای دخیل در «قاچاق فناوری‌ها، مواد و سلاح‌های هسته‌ای، شیمیایی، بیولوژیک و رادیولوژیک و یا دخیل در ساخت، واردات، فروش یا توزیع مواد غیرقانونی را مصادره کند.  

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب