سرویس: سیاسی
کد خبر: 52626
|
10:08 - 1400/04/01
نسخه چاپی

نیکزاد :

مجلس در عین انجام وظیفه همراه دولت منتخب خواهد بود

مجلس در عین انجام وظیفه همراه دولت منتخب خواهد بود
نایب رئیس اول مجلس گفت: مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف ذاتی نظارتی خود همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای کاستن از آلام و مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

به گزارشايلام بيدار "علی نیکزاد"، در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه یکم تیرماه) ضمن تبرک میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت تقارن جشن‌های دهه کرامت با جشن پیروزی ملت در آزمون تعیین سرنوشت گفت: انتخابات از مهمترین نمودهای جمهوریت در نظام مردم‌سالاری دینی است و پیام این دوره از انتخابات مخابره یک نه بزرگ به تلاش‌های واهی شبکه‌های ۲۴ ساعته سعودی و صهیونیستی از یکسو و توهمات برخی بی‌بصیرتان متوهم داخلی از سوی دیگر بود که تلاش کردند انتخابات را تحریم کنند.

نایب رئیس اول مجلس اظهار داشت:‌مردم عزیز کشورمان با بصیرت خود علیرغم مشکلات معیشتی نگرانی از بیماری همه‌گیر کووید ـ‌ 19 و تبلیغات صدها میلیاردی رسانه‌ها با فراخوان رهبری به صحنه آمدند تا بگویند گرچه از مسؤولان و وضعیت موجود دلخور هستند اما به انقلاب اسلامی پایبند و به حل مشکلات امیدوار هستند.

وی افزود: این پیروزی را به رهبر عزیزتر از جان‌مان که محافظ اسلامیت و پاسدار جمهوریت نظام اسلامی و همواره همراه و در کنار مردم هستند تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف ذاتی نظارتی خود همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای کاستن از آلام و مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

نایب رئیس اول مجلس اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات مناعت طبع و بزرگواری خود را با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند اکنون نوبت دولتمردان در همه قوا است که نوکری‌شان را نشان دهند هر کس که برای خود شأنی بالاتر از نوکری در مقابل این ملت بزرگ قائل است جایی در مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضائیه مقتدر نخواهد داشت.

وی افزود: مردم آمدند الان نوبت ماست تا برای رفع مشکلات آنها بدویم و شب از روز نشناسیم چرا که در غیر این صورت در حق شهدا جفا کرده‌ایم.

نیکزاد خاطرنشان کرد:‌حضور مردم در انتخابات تبلور بازگشت قدرت به مردم بود برای منتخب مردم آرزوی توفیق داریم و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند تا پایان مردمی،‌ولایی و انقلابی بماند.

نایب رئیس اول مجلس اظهار داشت:‌ مواضع صریح و انقلابی دیروز رئیس‌جمهور منتخب در احقاق حقوق ملت ایران جای تقدیر دارد آنچه گفته شد منطبق با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران است و دولت آمریکا باید این پنبه را از گوش خود بیرون آورد و بفهمد که قرار نیست تحت هیچ شرایطی بدون تأمین منافع ملی ما و قبل از لغو تمام تحریم‌ها  و اثبات صحت اقوالشان از طریق راستی‌آزمایی تعهدی امضاء شود.

وی افزود: امیدوارم طرف‌های غربی پیام انتخابات ایران و مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران در برابر تحریم‌ها را درست و عاقلانه دریافت کنند و از هر فرصتی که نظام اسلامی برای آنها فراهم کرده استفاده کنند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: هر آنچه می‌توانستید تحریم کردید تا ملت را به زانو درآورید اما امروز می‌بینید مردم ایران همچنان ایستاده‌اند و به سوی قله‌ها در حرکت هستند اما دشمنان این ملت یا در باتلاق‌های خودساخته زمین‌گیر شده‌اند و یا همچون نتانیاهو و ترامپ به زباله‌دان تاریخ سپرده شده‌اند.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب