سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52592
|
17:28 - 1400/03/28
نسخه چاپی

دادستان ایلام:

تمام جرایم انتخاباتی در کلیه شهرستان ها رصد می شود

 تمام جرایم انتخاباتی در کلیه شهرستان ها رصد می شود
دادستان ایلام گفت: تمامی فعالیت ها و وقایع در زمینه انتخابات در کلیه شهرستان ها این استان توسط دادستان ها مورد رصد قرار می گیرد و با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

به گزارشايلام بيدار،"افشار خسروی زاد "،روز جمعه با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان ( عج ) شهر ایلام پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: تنها راه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و پاسخ به یاوه گویی دشمنان، حضور پرشور و حداکثری مردم است که می تواند جبهه استکبار را مایوس کند.

وی با اشاره با اهمیت و ضرورت پرشور مردم در انتخابات افزود: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات آبروی نظام است و باید همه برای اعتلا و اقتدار نظام حضور حداکثری داشته باشیم.

دادستان ایلام حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را مایه ناامیدی و سرشکستگی دشمنان ذکر کرد و یادآور شد: مردم امروز با انداختن رای خود به صندوق و انتخاب فرد اصلح می توانند بسیاری از مشکلات خود را رفع کنند.

خسروی زاد ادامه داد: با توجه اینکه دادستان ها جزو هیات های اجرایی انتخابات هستند برای مشارکت بیشتر مردم و صیانت از آرای مردم، تمام تلاش خود را بکار گرفته و نظارتی دقیق بر روند برگزاری انتخابات خواهند داشت.

 وی، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مایه سربلندی و افتخار برای ملت ایران ذکر کرد و افزود: استفاده از حق رای برای هر شخص دخالت در سرنوشت سیاسی آن شخص است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب