سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 52588
|
15:02 - 1400/03/28
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

جشن انقلاب با حضور پرشور مردم ایلام در انتخابات 1400 / وقتی حضور در صحنه امید را از دشمنان می گیرد

جشن انقلاب با حضور پرشور مردم ایلام در انتخابات 1400 / وقتی حضور در صحنه امید را از دشمنان می گیرد
مردم ایلام با حضور پرشور پای صندوق های رای ثابت کرده اند که همیشه پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

به گزارشايلام بيدار، انتخابات روز خلق حماسه است روزی که دشمنان دوباره نا امید می شوند و هر چه برنامه ریزی کرده اند با حضور پرشور مردم برباد می رود.

انتخابات از جمله مهم‌ترین و تاثیر گذارترینِ این صحنه‌هایی است که سرنوشت کشور را تعیین می کندو جایی است که ملت قهرمان  ضمن تعیین سرنوشت،  برای آینده‌ی ایران اسلامی نیز خط مشی مشخص می کند.

خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت شرعی آن بر اصل مردم سالاری بر پایه‌ی احکام الهی استوار می‌باشد و همین نکته راه راست را بدون هیچ شائبه و تردیدی مشخص نموده است. از این رو، مردم در انتخابات با اندک تحقیق و تفحص و استناد به بیانات مقام معظم رهبری، به راحتی می‌توانند مسئولین خود را انتخاب نموده و اداره‌ی کشور را به آنها بسپارند.

حال و هوای این روزهای ایران اسلامی بسیار انتخاباتی شده و بازار بحثهای سیاسی و انتخاباتی به شدت داغ است و امروز صف های طولانی هستیم که رانتخابات 1400 را به رنگ  حال و هوای پرشوری روبه رو ساخته است.

همه پای کار انقلاب هستیم

رضا احمدی از شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: با وجود اینکه مردم در مشکلات متعددی قرار دارند اما در لبیک به فرمان رهبر انقلاب با صندوق های رای قهر نخواهد کرد و پای آرمان های انقلاب خواهد ایستاد.

وی افزود: مشارکت خداکثری و انتخاب اصلح از جمله مطالبات مهم رهبر انقلاب هستند که امروز مردم با آمدن پای صندوق های رای ثابت کرده اند که دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

احمدی تصریح کرد: این حضور پرشور مردم نوید روزهای بهتر را خواهد داد و ان شاالله شاهد روزهایی باشیم که مشکلات مردم حل شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد

"سارا فلاحی"،  عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در گفتگو با خبرنگارايلام بيدار گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که باید با اشرافی گری ، رانت خواری ، فساد و ... مبارزه جدی صورت گرفته وبه معیشت مردم توجه جدی شود.

وی افزود: ایران دارای ثروت ها وظرفیت های عظیمی است که چشم طمع دشمنان همیشه به آن بوده واز این رو از هر کاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دراین ایام برای ضربه زدن به انتخابات استفاده می کنند.

فلاحی در ادامه گفت: در شرایط امروز انقلاب ما به کسانی نیاز دارد تا از آن حمایت کنند نه کسانی که فقط به فکر تامین منافع شخصی خود هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: امروز همه باید برای مشارکت حدااکثری در انتخابات تلاش کنند چرا که مشارکت حدااکثری اقتدار کشور را افزایش می دهد.

فلاحی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های امروز به معنی اراده مردم برای حل مشکلاتشان است.

بیش از ۴۵۹ هزار نفر واجد شرایط رای در ایلام وجود دارد

محمد نوذری استاندار ایلام  روز جمعه با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مردم ایلام حماسه ای دیگر را رقم می زنند و دوباره دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

وی افزود: وضعیت کرونا در استان به نسبت ماه های گذشته بهتر است، اما مردم در شعب برای اخذ رای برای حفظ سلامت خود ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۹۸ شعبه ثابت و سیار فرایند اخذ رای انتخابات ۲۸ خردادماه را در این استان انجام می دهند، گفت: ۱۶ هزار عامل اجرایی این انتخابات را برگزار می کنند.

نوذری یادآور شد: از مجموع شعب رای پیش بینی شده ۸۲۶ شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۷۷۲ شعبه مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

وی از افزایش ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و تاکید کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

استاندار ایلام با درخواست از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح خود یادآور شد: سلامت، امنیت، مشارکت و بی طرفی چهار اصل مهم انتخابات پیشرو است.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب