سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 52579
|
08:46 - 1400/03/28
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

بیش از ۴۵۹ هزار نفر واجد شرایط رای در ایلام وجود دارد

بیش از ۴۵۹ هزار نفر واجد شرایط رای در ایلام وجود دارد
استاندار ایلام گفت: بیش از ۴۵۹ هزار نفر واجد شرایط رای در ایلام وجود دارد.

به گزارشايلام بيدار، محمد نوذری روز جمعه با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مردم ایلام حماسه ای دیگر را رقم می زنند و دوباره دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

وی افزود: وضعیت کرونا در استان به نسبت ماه های گذشته بهتر است، اما مردم در شعب برای اخذ رای برای حفظ سلامت خود ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۹۸ شعبه ثابت و سیار فرایند اخذ رای انتخابات ۲۸ خردادماه را در این استان انجام می دهند، گفت: ۱۶ هزار عامل اجرایی این انتخابات را برگزار می کنند.

نوذری یادآور شد: از مجموع شعب رای پیش بینی شده ۸۲۶ شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۷۷۲ شعبه مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

وی از افزایش ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و تاکید کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

استاندار ایلام با درخواست از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح خود یادآور شد: سلامت، امنیت، مشارکت و بی طرفی چهار اصل مهم انتخابات پیشرو است.

نوذری اضافه کرد: کلیه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم حضور مردم نیز در این انتخابات بسیار پرشور باشد.

استاندار ایلام با قدردانی از نیروی انتظامی استان گفت: تامین امنیت این انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است.

نوذری اظهار داشت: فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تمامی تمهیدات و امکانات انتخابات را پیش بینی کرده و همه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب می شود دولت با اقتدار و قوی تشکیل شود،‌ گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی در این مقطع نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد