سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 52576
|
09:24 - 1400/03/28
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام :

حضور آگاهانه در پای صندوق های تغییر دهنده شرایط آینده کشور است

حضور آگاهانه در پای صندوق های تغییر دهنده شرایط آینده کشور است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حضور آگاهانه در پای صندوق های تغییر دهنده شرایط آینده کشور است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز جمعه با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان شهر ایلام رای خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه ایلام پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور هوشمندانه مردم امروز در پای صندوق های رای پشتوانه ای قوی برای رییس جمهور آینده خواهد بود و فرد منتخب انگیزه بیشتری برای رفع مشکلات مردم دارد.

وی افزود: مردم در این انتخابات با حضور پرشور خود موجب افزایش اقتدار ایران در جهان می شوند و بار دیگر استکبار جهانی مایوس خواهد شد.

امام جمعه ایلام با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد: حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در پای صندوق های رای می تواند حل کننده بسیاری از مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار از مردم استان درخواست کرد امروز در پای صندوق های رای حاضر و به فردی اصلح و جهادی که توان مدیریت کشور را دارد، رای دهند.

وی حضور آگاهانه در پای صندوق های رای را دخالت هر فرد در تعیین سرنوشت خود دانست و گفت: رییس جمهور آینده صدای دردهای مردم را بشنود، مشکلات آنان را برطرف و خط پایانی برای تغییر شرایط اقتصادی موجود باشد.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب