سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52573
|
12:22 - 1400/03/27
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام مطرح کرد؛

فضای مجازی مهم‌ترین جولانگاه مخالفان جمهوری اسلامی / حضور آگاهانه باطل کننده نقشه های دشمنان است

فضای مجازی مهم‌ترین  جولانگاه مخالفان جمهوری اسلامی / حضور آگاهانه باطل کننده نقشه های دشمنان است
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: حضور آگاهانه باطل کننده نقشه های دشمنان است.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "قدرت اله کریمیان" جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ارتباط زنده با بسیجیان استان و عموم مردم در بستر روبیکا گفت: امروز در آستانه یک آزمون و انتخاب بزرگ قرار داریم که تمام کفردر مقابل اسلام قرار گرفته و باید با تمام داشته ها به میدان بیاییم.

وی افزود:  دشمن همواره به دنبال القای ناکارآمدی و فروپاشی و براندازی نظام جمهوری اسلامی هست و برای رسیدن به هدف شوم خود از شیوه های مختلفی بهره برده است.
کریمیان در ادامه گفت: دشمن امروز به دنبال القای نه به انتخابات و به حاشیه راندن نظام ناامید کردن مردم وضربه زدن به  امنیت نظام جمهوری اسلامی است.
وی بیان داشت: تحریم‌ها ، ترور دانشمندان،  تلاش برای ناامنی از جمله شگردهای دشمن است که مردم را از داشته‌های خود و نظام جمهوری اسلامی دور کند.
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطر نشان کرد: مهمترین بستری که دشمن  از آن برای اهداف خود استفاده می کند فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.
کریمیان یادآور شد: برای مقابله با توطئه‌های دشمن در فضای مجازی باید زبان دشمن در این عرصه ورود کنیم که حضور ما لازمه این است که قاعده بازی را بلد باشیم و ناآگاهانه ورود نکنیم، سواد رسانه خود را تقویت کنیم،  زمان  شناس باشیم،  خطرات و آسیب‌ها را بشناسیم تا با آگاهی و در این فضا وارد کنیم.
وی عنوان کرد: فضای مجازی یک فضای گسترده است که همه آحاد جامعه به آن متصل هستند و باید با تولید محتوای فاخر و شناسایی نیاز مخاطب در آن اثر گذار و مفید باشیم.
کریمیان اظهار کرد: برخی با روش‌های گوناگون از طریق متن فیلم تصویر و ... به دنبال تخریب هستند که باید مراقب شگردهای اینگونه افراد باشیم.
وی با اشاره به نقش فضای مجازی در امید آفرینی گفت:  فضای مجازی به همان اندازه که مضر است می‌تواند جنبه های مثبتی داشته و نگاه مثبت را در جامعه گسترش دهد بستگی دارد که چه تفکر و محتواهای فاخر ای داشته باشیم.
جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت: باید با تمام تلاش  نقشه های دشمن را باطل ساخته و فضای امید را در جامعه گسترش دهیم که در این راستا  در کشور ظرفیت های خوبی داریم ،  امنیت پایدار و پیشرفت هایی داریم که با بازگو کردن آنها می‌توانیم موج امید را در جامعه گسترش دهیم.
وی در ادامه گفت: بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی و بزرگترین منکر تضعیف نظام اسلامی است که امروز حضور حداکثری در انتخابات بزرگترین معروف است و همه باید در این راستا تلاش کنیم البته باید توجه داشت که  دستاوردهای نظام استکبار فقط هرج و مرج است و کسانی که دل به آن بستن باید بدانند که استکبار به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی وهرج ومرج است.
کریمیان تصریح کرد: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل مذاکره نیست بلکه حاصل خون شهدا و شهادت های افرادی مانند شهید سلیمانی است.
 
 
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد