سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52567
|
11:39 - 1400/03/26
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

حل مشکلات کشور با انتخاب فردی اصلح/ انقلاب اسلامی فراتر از مرزها دشمن را به چالش می کشد

حل مشکلات کشور با انتخاب فردی اصلح/ انقلاب اسلامی فراتر از مرزها دشمن را به چالش می کشد
امام جمعه ایلام گفت: مشکلات کشور با انتخاب آگاهانه فردی اصلح و یک مدیریت درست، روحیه جهادی و تکیه بر توان جوانان قابل حل شدن است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار مردمی با مردم چراول که صبح امروز در مسجد جامع شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول از توابع استان ایلام برگزار شد، گفت:نظامی به رهبر امام پایه ریزی شد که آمال و آرزوی انبیای الهی بود که ان شاالله به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) در حال پایه ریزی است.

وی اظهار کرد:امروز با وجود اینکه مشکلات داریم و انتظاراتی بوده که باید برآورده می شد اما باید نسبت با آینده خوش بین باشیم که نشانه های مختلفی از آن در عرصه های مختلف می بینیم.

امام جمعه ایلام افزود: امروز پیشرفته ترین پهپاد و انتقام خون حاج قاسم در عین السد گرفته می شود اما آمریکایی جرات پاسخ گویی ندارند نمونه هایی از آن است.

کریمی تبار تصریح کرد: امروز در مقطعی از زمان قرار گرفتیم که می خواهیم اسلام را در جهان گسترش دهیم که در این راه مدد الهی به ما کمک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این مطلب که با یک مدیریت درست و روحیه جهادی و توان جوانان مشکلات قابل حل شدن است بیان داشت:امروز در عرصه حساسی قرار داریم که دشمنی رویایی با ایران اسلامی در عرصه نظامی را ندارد و حتی این رویه ملت های آزاده انتقال داده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی فراتر از مرزها در قلب آمریکا و اروپا کانون انقلاب هستند که دشمن را به چالش می کشند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمن عاجز مانده که در یک جنگ روانی تمام ابزارهای شیطانی خود را به کار گرفته تا مردم را زمین گیر کرده و امید را از مردم ما بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید مراقب توطئه های دشمن باشند و در زمین دشمن بازی نکنند، افزود: آن ها ۲۰ سال برنامه ریزی کردند تا در انتخابات ۸۸ سرنوشت انقلاب را عوض کنند اما مردم متوجه توطئه های آن ها شدند وبه میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مطالبات رهبر انقلاب است که در صورت کم شدن آن امنیت به خطر می افتد.

کریمی تبار با بیان مطلب که دشمن زمینه را با نیروهای خود فروخته درون کشور می بینید که به دنبال ناامنی هستند، تصریح کرد: مشکلات کشور با انتخاب فردی اصلح قابل حل شدن است.

وی اظهار کرد: انتخاب اصلح یعنی کسی که با روحیه جهادی مشکلات مردم و کشور را بشناسد و با برنامه به دنبال حل آن باشد ودراین راه شب وروز تلاش کند

کریمی تبار در پایان بیان داشت: باید هر فرد خانه به خانه و فرد وبه فرد برای پاسداری از خون شهدا و آباد شدن ایران اسلامی به صحنه آمده ودشمن را مایوس کند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد