سرویس: سیاسی
کد خبر: 52565
|
11:03 - 1400/03/26
نسخه چاپی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

نباید گلایه‌ها را به انتخابات گره زد

نباید گلایه‌ها را به انتخابات گره زد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقدرات کشور در انتخابات رقم می‌خورد و اگر گلایه‌ای هم وجود دارد، نباید آن را به انتخابات گره زد.

به گزارشايلام بيدار "عباس گودرزی"، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مقدرات کشور در انتخابات رقم می‌خورد و انتخابات بالاترین نماد پیوند مردم با حاکمیت و مردم سالاری در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از شاخص‌های مهم اقتدار یک کشور پیوند مردم با حاکمیت است، مردم با حضور حداکثری در انتخابات اقتدار و امنیت آینده کشور را تضمین می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات بستر پیشرفت و حل مشکلات کشور را فراهم خواهد کرد، مردم گلایه دارند اما نباید گلایه‌ها به اصل انتخابات گره بخورد.

گودرزی خاطرنشان کرد: با وجود همه گلایه‌ها که اکثراً بر حق هم هستند مردم باید با مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه تغییر به نفع خود را فراهم آورند.

وی افزود: وضع موجود محصول تفکر حاکم بر نظام اجرایی کشور است، طبعاً ادامه این تفکر باعث ایجاد مشکلات بزرگتر در اقتصاد و معیشت می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مردم با یک انتخاب صحیح و روی کار آوردن یک دولت انقلابی متکی به ظرفیت های داخلی و متکی به توان مردمی می‌توانند زمینه ایجاد تغییر در کشور را فراهم آورند و با رای دادن به دولتی که به ظرفیت‌های داخلی تکیه دارد می‌توان زمینه‌ساز بهبود وضعیت موجود شد و مردم با این نوع انتخاب خواهند توانست مشکلات را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب