سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 52555
|
10:38 - 1400/03/24
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

مطالبات ایلامیان از رئیس جمهور آینده ؛ از توسعه زیرساخت ها تا توجه به مناطق محروم

مطالبات ایلامیان از رئیس جمهور آینده ؛ از توسعه زیرساخت ها تا توجه به مناطق محروم
مردم ایلام از رئیس جمهور آینده انتظار رسیدگی و حل مشکلاتشان را دارند تا این استان بتواند در روند پیشرفت کشور نقش مهمی داشته باشد.

به گزارشايلام بيدار، امروز انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه در آن مشارکت داشته باشند تا شاهد انتخابی اصلح از طرف مردم و تحول در بخش های مختلف کشور باشیم.

انتخابات از جمله مهم‌ترین و تاثیر گذارترینِ این صحنه‌هایی است که سرنوشت کشور را تعیین می کندو جایی است که ملت قهرمان  ضمن تعیین سرنوشت،  برای آینده‌ی ایران اسلامی نیز خط مشی مشخص می کند.

خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت شرعی آن بر اصل مردم سالاری بر پایه‌ی احکام الهی استوار می‌باشد و همین نکته راه راست را بدون هیچ شائبه و تردیدی مشخص نموده است. از این رو، مردم در انتخابات با اندک تحقیق و تفحص و استناد به بیانات مقام معظم رهبری، به راحتی می‌توانند مسئولین خود را انتخاب نموده و اداره‌ی کشور را به آنها بسپارند.

حال و هوای این روزهای ایران اسلامی بسیار انتخاباتی شده و بازار بحثهای سیاسی و انتخاباتی به شدت داغ است و داغ تر از آن، مبحث بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است. جایی که انتظار می‌رفت تا با حضور کاندیداهای مختلف از جناحهای متفاوت، شاهد رقابتی تنگاتنگ و بسیار حساس باشیم. چیزی که تا حد زیادی محقق نشد و افراد تایید شده، اکثراً فارغ از حزبها و جنجالهای سیاسی هستند.

امروز در شرایطی قرار داریم که مردم از رئیس جمهور آینده انتظارات ویژه ای دارند که مشکلاتشان حل شده و وضعیتشان به نحو بهتری تغییری کند و هرکس انتظار دارد تا رئیس جمهور آینده تغییری در وضعیت کشور به وجود آورد.

جوانان نیازمند توجه ویژه هستند

رضا احمدی از شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: واقعیت این است که مردم امروز در فشار اقتصادی قرار دارند و انتظار دارند تغییری در وضعیتشان ایجاد شود.

وی افزود: جوانان امروز نیازمند ایجاد شغل ، ازدواج ،ایجاد زندگی مشترک وتامین مسکن هستند تا بتوانند زندگی آینده خود را تامین کنند چیزی که امروز جوانان با تامین آن فاصله زیادی دارند.

احمدی خاطرنشان کرد: دولت باید برای جوانان برنامه داشته باشد تا علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی وبا افزایش نرخ ازدواج وفرزندآوری آینده کشور تامین شود.

زیرساخت های ایلام نیازمند توسعه است

"مظفر کوچکی" از دیگر شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: ایلام استانی در کشور است که در سال های گذشته به علت بی مهری مسئولین و عدم توجه امروز از جمله استان های محروم در کشور است که نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: ایلام امروز نیازمند توجه و توسعه زیرساخت ها است تا استعداد های خود رانشان داده و بتواند در پیشرفت های کشور نقش مهمی داشته باشد.

کوچکی در ادامه گفت: رئیس جمهور آینده باید به فکر استان ایلام باشد و تمام مناطق آن برای توسعه دیده شده و برای هرکدام برنامه داشته باشد.

این شهروند ایلامی تصریح کرد: ایلام دارای استعدادهای خدادادی از جمله منابع نفت وگاز و جاذبه های طبیعی است که در صورت توسعه آن ها هرکدام می تواند این استان را از محرومیت خارج کند.

آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال از اولویت های رسیدگی به مردم ایلام است

"فاطمه نظری" از دیگر شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: امروز باید به فکر آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال بود به خصوص در استان ایلام که از این آسیب ها رنج می برد.

وی افزود: متاسفانه در برخی مناطق استان ایلام نیاز است تا اشتغال ایجاد شود تا از میزان آسیب های اجتماعی کاسته شود.

نظری تصریح کرد: مردم ایلام از رئیس جمهور آینده انتظار ایجاد اشتغال و رسیدگی به معیشتشان را دارند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد