سرویس: سیاسی
کد خبر: 52538
|
13:32 - 1400/03/23
نسخه چاپی

سرلشکر موسوی:

انتخابات فرصت مناسبی برای حل مشکلات کشور و مردم است

انتخابات فرصت مناسبی برای حل مشکلات کشور و مردم است
فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه انتخابات فرصت مناسبی برای حل مشکلات کشور و مردم است، از فرماندهان ارتش خواست بستر لازم برای حضور پرشور و آگاهانه خانواده بزرگ ارتش در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ که بصورت ارتباط صوتی و تصویری با یگان‌های عمده ارتش در سراسر کشور برگزار شد، گفت: انتخابات حق طبیعی مردم است و مردم در قبال این حق مسئولیت دارند و باید از حق طبیعی خود استفاده و به مسئولیت خود عمل کنند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: میزان مشارکت در انتخابات، نشان دهنده سطح آگاهی و بصیرت مردم است و با میزان احساس مسئولیت ملت نسبت به سرنوشت خودشان رابطه مستقیم دارد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه انتخابات موجب یأس هرچه بیشتر دشمن می‌شود و پیام روشن و مهمی برای دشمنان دارد تصریح کرد: از مدت‌ها پیش دشمنان با توطئه‌های رسانه‌ای تلاش کردند مردم را نسبت به آینده ناامید کنند و القا کنند که حضور یا عدم حضور مردم در انتخابات هیچ تأثیری در سرنوشت‌شان ندارد، مطمئناً مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات، تو دهنی محکمی به دشمنان خواهند زد و ثابت خواهند کرد که حافظ آرمان شهدایی که خونشان را هدیه کردند، جانبازانی که سلامتی خود را نثار آن کردند و ایثارگرانی که از هیچ کوششی دریغ نکردند هستند.

وی انتخابات پرشور را موجب امنیت، اقتدار، اعتلا و سربلندی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انتخابات پرشور همانند سپری مستحکم، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون ساخته و فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام و اعتلای موقعیت کشور در منطقه است.

فرمانده کل ارتش همچنین با تأکید بر اینکه انتخابات، فرصتی برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور و حل مشکلات مردم است افزود: مشکلات فقط با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه حل خواهد شد.

امیر موسوی همچنین افزایش مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کاهش تهدید های خارجی، اثر مثبت در کاهش و رفع تحریم ها و افزایش اراده برای مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی را از جمله پیامدهای انتخابات در بُعد خارجی دانست.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود، به تشریح انتظارات از فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ارتش در انتخابات پرداخت و گفت: فرماندهان بستر لازم را برای حضور همگانی، پرشور، آگاهانه و هوشمندانه‌ی تمامی واجدین شرایط خانواده بزرگ ارتش در انتخابات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه لازم است، فرماندهان با برجسته سازی دستاوردهای خرد و کلان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی امید آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: همه ما بایستی با شناخت شرایط و اوضاع داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نیازها و مسائل اساسی کشور، معیارها وشاخص‌های فرد اصلح و دولت در تراز انقلاب را دقیق و عمیق بشناسیم و بشناسانیم.

سرلشکر موسوی گفت: قطعاً حضور کارکنان و خانواده بزرگ ارتش در انتخابات، کمافی‌السابق کاملاً فعال و آگاهانه بوده و فرد مورد نظر خود را با شناخت و آگاهی انتخاب می‌کنند.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: همه ما باید در نگاه به انتخابات از هرگونه گرایش و رفتار احساسی خودداری و مصالح نظام و منافع ملی و افزایش کارآمدی را مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: مطمئناً تمامی کارکنان و خانواده‌های محترم آن‌ها با هوشمندی و بصیرت در عرصه انتخابات حاضر شده و با سواد رسانه‌ای، ترفندها و اقدامات دشمنان و معاندان را خنثی و بی‌اثر می‌کنند.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب